Hjælp bløder 5+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2024

Anonym

Hvordan er det gået?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2024

Celi0922

Anonym skriver:

Hvordan er det gået?

Jeg skal virkelig holde igen med at være alt for glad. Men scanningen gik rigtig godt.
Der var ingen tegn på igangværende abort /blødning. Hun sagde det lød som en blødning, der har ligget i længere tid & først er kommet ud nu.
Hun så en fin blommesæk og sagde alt så ud til at være som du skulle.
Hun målte den dog til at være 5+3 istedet for 5+5, derfor var det for tidligt at se hjerteblink. Men jeg har tid til kontrol på lørdag. Jeg er helt lettet og har meget mere ro i maven. Selvom jeg ved sidste scanning, kom 6+4 og fik afvide hjertet bankede alt for langsomt hvorefter det stoppede.

Men jeg prøver at sende noget god energi igennem min krop og håber den reagere positivt ❤️

Anmeld Citér

20. februar 2024

Anonym

Celi0922 skriver:

Jeg skal virkelig holde igen med at være alt for glad. Men scanningen gik rigtig godt.
Der var ingen tegn på igangværende abort /blødning. Hun sagde det lød som en blødning, der har ligget i længere tid & først er kommet ud nu.
Hun målte den dog til at være 5+3 istedet for 5+5, derfor var det for tidligt at se hjerteblink. Men jeg har tid til kontrol på lørdag. Jeg er helt lettet og har meget mere ro i maven. Selvom jeg ved sidste scanning, kom 6+4 og fik afvide hjertet bankede alt for langsomt hvorefter det stoppede.

Men jeg prøver at sende noget god energi igennem min krop og håber den reagere positivt ❤️

Jeg krydser fingre, godt at det hele i hvert fald er godt for nu

Anmeld Citér

20. februar 2024

Celi0922

Anonym skriver:

Jeg krydser fingre, godt at det hele i hvert fald er godt for nu

Mange tak og alt godt din vej også

Anmeld Citér

21. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Celi0922 skriver:

Hvor er det dejligt. Godt det er gået godt for nu og god ide. Tænk positivt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.