Hjælp bløder 5+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blødte du under gennemført graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.131 visninger
14 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2024

Celi0922

Hej med jer,

Jeg er i uge 5+5 og har en tidliger spontan abort (2018) og en MA sidste oktober. Nu er jeg gravid igen.

Jeg har ikke rigtig haft nogen symptomer udover murren og lidt ondt i højre side.

I weekenden bliver jeg så ramt af omgangssyge (som bekymrede mig helt vildt) og i forgårs vågner jeg op med de vildeste mens-smerter.

Her til aften går jeg så ud for at tisse, hvor der så er rosa-rødt blog på papiret over ca 3 gange jeg tørre mig.

Jeg skynder mig drikke en masse vand for at se om der kommer mere. Men næste tissetur er der intet. 3 tissetur er der minimalt lidt, bare lidt ‘farvet’-tis på papiret. (Undskyld detaljer)

Jeg så frustreret, hvis det en abort vil jeg bare vide det nuu. Og hvis det ikke er, vil jeg også bare vide det nu. Vil bare have afklaring hurtigst muligt

Har i nogen gode råd eller noget i vil dele med mig?.. ved ikke helt hvad jeg har brug for at høre.. er så magtesløs.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2024

Orkide321

Du kan jo få en tidlig scanning fra du er 6 uger henne, så om et par dage burde du kunne se om der er hjerteblink. 
Og så lad vær med at tørre dig en masse, for nogen har sarte slimhinder. :-) håber på det bedste! 

Anmeld Citér

20. februar 2024

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg har pletblødt i 6 graviditeter . Hvor der desværre kun er kommet  1 barn ud af det :/

Jeg ville bede om at blive fulgt med blodprøver

Anmeld Citér

20. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Som en anden skrev tag til scanning . Og få det afklaret. Selvom jeg ved at selv de her par dags ventetid er ekstrem langt for dig. Det hårdt at stå i den situation. Håber det bedste for dig.

Anmeld Citér

20. februar 2024

Anonym

Jeg har blødt i 5 graviditeter og har 2 børn køb en scanning 6+ så slipper du for alt det gætteri

Anmeld Citér

20. februar 2024

Anonym

Jeg begyndte at bløde for 5 uger siden. Først en voldsom blødning igennem bukser osv. og har pletblødt dagligt lige siden. Er beordret til at være sengeliggende ind til jeg ikke bløder mere. Har nu som sagt lagt her i 5 uger. 

jeg har været scannet 5 gange siden (sidst i går) og venter mig stadig et levende barn (er nu 12+4).

fik at vide at så længe at jeg ikke havde smerter skulle jeg ikke være så nervøs

krydser fingre for jer

Anmeld Citér

20. februar 2024

Celi0922

Anonym skriver:

Jeg begyndte at bløde for 5 uger siden. Først en voldsom blødning igennem bukser osv. og har pletblødt dagligt lige siden. Er beordret til at være sengeliggende ind til jeg ikke bløder mere. Har nu som sagt lagt her i 5 uger. 

jeg har været scannet 5 gange siden (sidst i går) og venter mig stadig et levende barn (er nu 12+4).

fik at vide at så længe at jeg ikke havde smerter skulle jeg ikke være så nervøs

krydser fingre for jer

Åh altså. Håber alt kommer til at gå godt for dig ❤️��

Anmeld Citér

20. februar 2024

Celi0922

Love Angel skriver:

Som en anden skrev tag til scanning . Og få det afklaret. Selvom jeg ved at selv de her par dags ventetid er ekstrem langt for dig. Det hårdt at stå i den situation. Håber det bedste for dig.

Ja. Jeg har fået en tid allerede idag. Måske det vil give lidt afklaring. Who knows. Men jeg havde brug for der skete noget NU…

Anmeld Citér

20. februar 2024

Anonym

Jeg havde blødninger omkring uge 6 og igen uge 8. Fik et sundt og rask barn ud alligevel. 

jeg var også møg bange og var sikker på at nu var det slut. Jeg valgte dog ikke at tage en tidlig scanning da det ingen forskel på udfaldet alligevel. 

Anmeld Citér

20. februar 2024

Celi0922

Anonym skriver:

Jeg havde blødninger omkring uge 6 og igen uge 8. Fik et sundt og rask barn ud alligevel. 

jeg var også møg bange og var sikker på at nu var det slut. Jeg valgte dog ikke at tage en tidlig scanning da det ingen forskel på udfaldet alligevel. 

Du har helt ret. Min mand og jeg var faktisk også enige om ikke at tage til tidlig scanning igen, når jeg blev gravid. Men jeg kan simpelthen ikke lade vær. Ville ønske jeg var bedre til at styre mig, men jeg bliver simpelthen skør

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.