Anonym skriver:
Jeg kan mærke i maven, at jeg blir simpelthen nødt til at byde på hus nr 1. Dét der er en skuffesag og hvor der er meget aktivitet omkring. Det er SÅÅ flot og der er så mange ting ved det hus med wauw faktor, meget mere end man kan forvente 
Kan jeg ringe til ejendomsmægleren i morgen tidlig og bede om en ny fremvisning og herefter sige at jeg gerne vil byde? Eller ville I alliere jer med en fagperson inden? Som sagt er jeg bange for at huset går til anden side 
Vi har lige solgt vores hus for et par uger siden og her var der også flere interesserede. Når du er meget interesseret ville jeg ringe og bede om en ny fremvisning, så du viser, at du stadig er interesseret efter den første fremvisning.
Vi havde netop flere der bad om endnu en fremvisning, så da vi på den måde vidste at flere var interesserede, ventede vi med at sælge til de alle havde fået en fremvisning mere og kunne komme med et bud. Hvis ikke andre havde bedt om endnu en fremvisning, havde vi nok bare solgt til de første, der bød. Vi var faktisk stort set enige med dem, men så var der nogle andre der også ville se huset igen, så vi ventede med at indgå en aftale til de havde set huset igen og vi endte faktisk med at sælge til de sidste, der så huset igen.
Så viser du interesse vil sælger formentlig vente på dit bud, selv om der måske er andre interesserede. Når du siger at det er et skuffesalg, så haster det nok ikke for sælger med at få solgt så de kan sikkeret godt vente på dit bud så længe de ved at du er interesseret.
Anmeld
Citér