Huskøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2024

Orkide321

Anonym skriver:

Jeg kan mærke i maven, at jeg blir simpelthen nødt til at byde på hus nr 1. Dét der er en skuffesag og hvor der er meget aktivitet omkring. Det er SÅÅ flot og der er så mange ting ved det hus med wauw faktor, meget mere end man kan forvente

Kan jeg ringe til ejendomsmægleren i morgen tidlig og bede om en ny fremvisning og herefter sige at jeg gerne vil byde? Eller ville I alliere jer med en fagperson inden? Som sagt er jeg bange for at huset går til anden side

Jeg er uddannet ejendomsmægler, og i corona tiden hvor det gik rigtig stærkt. Der bød mange efter 1. Fremvisning og da købsaftalen er underskrevet så kan du med din købersmægler lave et forbehold for at du besigtiger ejendommen med en byggesagkyndig. 

idag hvor det ikke går ligeså stærkt, så kan du nu efter du ved det er noget for dig kontakte en byggesagkyndig og se huset nr.2 gang og derefter byde på huset (især hvis byggesagkyndig finder noget på ejendommen der ikke står i tilstandsrapporten)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2024

Savanna

Profilbillede for Savanna

Lige som med alle andre forelskelser, så er det godt liiige at træde på bremsen, før det ender galt. 

Du skal helt sikkert få fat i en fagperson, for det er DYRT at købe et hus, der har en eller flere fejl, som du ikke har tænkt på eller helt kender omfanget af (herunder prisen for at fikse det). Aftal en fremvisning mere, men kontakt også en kyndig vejleder. 

En køberrådgiver kan både være en mægler (ikke sælgers) eller en advokat, der kigger papirerne igennem.

Anmeld Citér

20. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan mærke i maven, at jeg blir simpelthen nødt til at byde på hus nr 1. Dét der er en skuffesag og hvor der er meget aktivitet omkring. Det er SÅÅ flot og der er så mange ting ved det hus med wauw faktor, meget mere end man kan forvente