Slimklumper efter ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej 

jeg vil blot sige at det der kender jeg alt for godt til ! 

indtil videre er alle min test negative men forventer mens i morgen.

men hele sidste uge troede jeg at jeg enden havde tisset i bukserne eller blødt ! 

konstant våd og fugtig. 

men håber det bedste for dig ! 

Oh krydser finger for dig.

Ja jeg håber det lykkes I dette forsøg. Har haft mild kvalme ca. 2 dage nu. Har virkelig mange niv og jIg I underlivet og trykker jeg i min venstre side så engang imellem niver og jager det. (Min ægløsning kommer fra venstre side. ) og så er jeg begyndt at komme ofte på toilettet hvilket sker grundet stigning af hormon i kroppen. Men ud over det så har jeg ingen symptomer ikke som jeg kan regne med ihvertfald 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Oh krydser finger for dig.

Ja jeg håber det lykkes I dette forsøg. Har haft mild kvalme ca. 2 dage nu. Har virkelig mange niv og jIg I underlivet og trykker jeg i min venstre side så engang imellem niver og jager det. (Min ægløsning kommer fra venstre side. ) og så er jeg begyndt at komme ofte på toilettet hvilket sker grundet stigning af hormon i kroppen. Men ud over det så har jeg ingen symptomer ikke som jeg kan regne med ihvertfald 

Har du fået test siden ? 

jeg har stadig Ingen mens men de sygeste humørsvingerner, følere at jeg pisser i bukser konstant, kvalme on and off og ja 10 plus negative test ��‍��

Er så forvirret, tog en ægløsningstest i søndags den var også negativ ��‍��

mit udflåd har aldrig været så vanden som det er lige pt !

jeg overvejer at kontakte lægen men jeg er flytte midlertig langt væk så det er ikke så nemt at komme til læge ��

men kæft det er frustrende 

Anmeld Citér

27. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du fået test siden ? 

jeg har stadig Ingen mens men de sygeste humørsvingerner, følere at jeg pisser i bukser konstant, kvalme on and off og ja 10 plus negative test ��‍��

Er så forvirret, tog en ægløsningstest i søndags den var også negativ ��‍��

mit udflåd har aldrig været så vanden som det er lige pt !

jeg overvejer at kontakte lægen men jeg er flytte midlertig langt væk så det er ikke så nemt at komme til læge ��

men kæft det er frustrende 

Tog en test igår som var positiv og blodprøve som var negativ så forstår slet ikke den positive test. Så nu jeg igang med 3 omgang og håber det lykkes denne gang. 

Hvor langt ville du være nu?

Anmeld Citér

27. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Tog en test igår som var positiv og blodprøve som var negativ så forstår slet ikke den positive test. Så nu jeg igang med 3 omgang og håber det lykkes denne gang. 

Hvor langt ville du være nu?

Hej 

Åh det er jeg ked af høre ��

pas sidste jeg havde mens var den 24 januar ��‍��

normalt har jeg 31/32 dage i mellem meeen lige når man prøver så NÆH NEJ ��‍��

jeg følere mig ensom, da jeg har ingen at vende med når det kommer til de her tanker, irritationer, frustrationer m.m. For ingen ved vi er gået i gang med baby nr 2 ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.