Slimklumper efter ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.045 visninger
13 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2024

Anonym trådstarter

Simpelt spørgsmål. 

Nogen som har oplevet slimklumper når de tørrede sig ca. På str. Med en 2 kr.  Og var gravide

Det skete to gange igår og idag øget udflåd. Er det gode tegn eller skal jeg ringe til lægen imorgen. Har aldrig prøvet at have klumper når jeg tørrede mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Simpelt spørgsmål. 

Nogen som har oplevet slimklumper når de tørrede sig ca. På str. Med en 2 kr.  Og var gravide

Det skete to gange igår og idag øget udflåd. Er det gode tegn eller skal jeg ringe til lægen imorgen. Har aldrig prøvet at have klumper når jeg tørrede mig

Jeg har både prøvet, at ægløsningsslimen "hang" ud af mig, samt "klumper" af ægløsningsslim i trusserne. Det er helt normalt og ikke noget du behøver at ringe til lægen for. Det er kun hvis det lugter grimt og er enten helt gult eller grønligt.

Anmeld Citér

18. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har både prøvet, at ægløsningsslimen "hang" ud af mig, samt "klumper" af ægløsningsslim i trusserne. Det er helt normalt og ikke noget du behøver at ringe til lægen for. Det er kun hvis det lugter grimt og er enten helt gult eller grønligt.

Dette er ikke æggeløsningsslim, dette ved jeg kun fordi min ægløsning fandt sted i onsdags hvor jeg også blev insemineret. Og Idag er mit udflåd helt vandet. 

Anmeld Citér

19. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Dette er ikke æggeløsningsslim, dette ved jeg kun fordi min ægløsning fandt sted i onsdags hvor jeg også blev insemineret. Og Idag er mit udflåd helt vandet. 

Arh, okay.

Altså jeg har en del vandet udflåd og er 5+0 idag �� så det kan være et godt tegn. Men det er meget tidligt. Ægget har jo ikke sat sig fast endnu.

Anmeld Citér

19. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Arh, okay.

Altså jeg har en del vandet udflåd og er 5+0 idag �� så det kan være et godt tegn. Men det er meget tidligt. Ægget har jo ikke sat sig fast endnu.

Aner det ikke. Jeg er 2+5 idag(hvis det lykkes) og har en del vandet slimet udflåd som startede igår.  Og så med sådan klare klumper 2 gange i lørdags. 

Normalt er mit udflåd på nuværende tidspunkt sådan cremet og hvidt lidt tykt i det(ja jeg har brugt november, december og januar på at studere mit udflåd)

Anmeld Citér

19. februar 2024

Anonym

Oh yes brugte bind hele første trimester på grund af vandet udflåd jeg er knap halvvejs nu  

Anmeld Citér

19. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Oh yes brugte bind hele første trimester på grund af vandet udflåd jeg er knap halvvejs nu  

Ej, kan det vare ved så længe?

Jeg er kun 5+0 idag og er allerede ved at blive skør. Det føles konstant som om, at jeg er ved at tisse i bukserne. Jeg render på toilettet, fordi jeg hele tiden er bange for, at det pludselig er blod der løber..

Anmeld Citér

19. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ej, kan det vare ved så længe?

Jeg er kun 5+0 idag og er allerede ved at blive skør. Det føles konstant som om, at jeg er ved at tisse i bukserne. Jeg render på toilettet, fordi jeg hele tiden er bange for, at det pludselig er blod der løber..

Det gjord det hos mig. Jeg var også ved at blive VANVITTIG. Det er SÅ belastende. Men med min første graviditet var det ikke sådan. Men den her gang var det konstant i knap 3 måneder. 

Men ja man føler man tisser i bukserne hele tiden....

Anmeld Citér

20. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg håber også det er et tegn på at det endelig er lykkes mig. jeg blev bare så nervøs men har fået af vide at det er meget normalt. Det eneste andet symptom jeg har er kvalme og det er først kommet her til aftenen men det betegner jeg ikke som symptom da jeg også har taget ovitrelle så det kan give symptomer. 

Og tillykke med din graviditet og du er kommet så langt 

Anmeld Citér

21. februar 2024

Anonym

Hej 

jeg vil blot sige at det der kender jeg alt for godt til ! 

indtil videre er alle min test negative men forventer mens i morgen.

men hele sidste uge troede jeg at jeg enden havde tisset i bukserne eller blødt ! 

konstant våd og fugtig. 

men håber det bedste for dig ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.