Mener du seriøst det du skriver
Uden overhovedet at vide det, da det ikke er mig, der har skrevet det, tror jeg hun mener:
Når nu du er kæreste med sådan en barnlig, umoden, "jeg bliver sur, hvis jeg ikke får fedtet rotten"-type, er han garanteret også typen, der lader hende tage hele slæbet med madlavning, rengøring osv.
Og stadig forventer hun er mere luder end Madonna.
Jeg ville gerne have sex to gange daglig. Men sørme ikke med en, der blev fornærmet, hvis han ikke fik det.
Jeg ville blive knastør og hellere gå i kloster, end at skulle tilfredsstille sådan en type.
trådstarter... Han er mere dick, end mand.
Find dig en der behandler dig værdigt. Som får dig til at føle dig smuk, elsket og værdifuld.
Du har kun dette ene liv. Og du er rollemodel for dine børn.
Det er så fint, at du er tålmodig, tolerant og undersøgende på hvorvidt det er dig, den er gal med.
Men det er det altså ikke.
Derimod mangler din kæreste de her kompetencer. Og garanteret også mange andre.
Hvis man er så egocentreret, reagerer kraftigt verbalt på sine følelser, lader sin skuffede penis føre ordet og sætter sine egne behov først, uden at respektere andres grænser, ønsker og behov, så er der meget ofte andre følelsesmæssige udfordringer på spil.
Og det er da synd for ham. Måske har nogen svigtet deres pligt i forbindelse med hans udvikling.
Men du er ikke hans mor. Og du skal ikke fikse ham.
Og du skal slet ikke stå til rådighed for hans meget store lyster.