Min kæreste har et enormt sex behov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Vi har sex 2-3 gange om måneden - generelt i min fertile periode.. Nogle gange er det færre gange, og andre gange flere gange.. Men i gennemsnit ca. 3 gange om måneden.. 

Men giver de andre ret.. Du skal ikke have sex, hvis du slet ikke har lyst, og hver eneste dag er bestemt ikke normalt for nogle, jeg kender.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2024

Anonym

Jeg kan sige hvad der ikke er normalt, og det er det du skriver her:

"Han bliver såå irritabel og lettere modbydelig i sin mund overfor mig , hvis ikke han føler jeg møder hans høje behov ..."

Det er IKKE normal eller okay adfærd. 

Er det nyt eller har det altid været sådan? Du skal passe på ikke at tvinge dig selv til sex. Det kommer der ikke noget godt ud af i længden. Og i øvrigt så skal han sådan set respektere et nej. Både fordi det gør man fandme som normalt menneske, men det er faktisk også ulovligt at have sex med mennesker, der ikke ønsker det. Og hvis hver omgang starter med "nej" så er det altså ikke et samtykke.. 

Prøv lige at udskifte din sætning med "han giver mig bare et par lussinger i ny og næ hvis han ikke føler jeg opfylder hans behov" det lyder lidt som vold, ikke? 

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan jeres forhold ellers er, men det er et kæmpe rødt flag det der.

Jeg kan i øvrig sige at jeg selv har været den tarvelige partner i det der (dog var jeg ikke modbydelig i munden over for min parner! Det er aldrig ok!) men jeg blev også irritabel, havde voldsom lyst (trods at jeg ordnede det selv flere gange om dagen) for mit vedkommende var det nyopstået over nogle mdr og et (af mange) tegn på stress. Det var værst før jeg kollapsede og blev sygemeldt. Men det var en måde at dulme mit nervesystem på, som min psykolog så pænt forklarede så var det lidt min måde at tage stoffer fordi jeg ikke kunne holde ud at være i mig selv.

Hvis det altid har været sådan der, så er det 100% noget galt med hans menneskesyn.. er det nyopstået kan der ligge andet til grund

Uanset så pas på dig selv og respekter dine egne grænser

Anmeld Citér

19. februar 2024

Cerenia

Det lyder virkelig usundt - det er på ingen måder ok at han bliver grov i munden eller behandler dig respektløst hvis du ikke har lyst til sex. Hvorfor finder du dig i den behandling? 
et nej er et nej og skal respekteres. At han er ærgelig over det er jo som det er, men han skal lære at navigere i sine følelser og ikke udøve psykisk vold på dig (for det er det). 

jeg havde smuttet efter den første gang han snakkede sådan til mig hvis han ikke fik sex. 

det er din krop og du bestemmer. Man tilpasser sig den med den mindste lyst, ellers går du over dine egne grænser. Det skal du ikke. 

Anmeld Citér

21. februar 2024

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy

Hvor længe har I været sammen?

Har det altid været sådan? Hvis, ja: Hvorfor reagerer du på det nu?

Anmeld Citér

9. marts 2024

RollespilFANTASIER

Jeg ved ikke hvad normalen er, men 1-2 gange daglig lyder som en den meget høje ende for 2 der har været sammen en run tid og har hus, børn mm. 

Det vigtigste er egentlig heller ikke hvor meget andre har sex eller hvad normalen er, men det vigtigste er at det bliver respekteret hvis man ikke har lyst til sex.
Det er ikke i orden der bliver dårlig stemning eller han taler grimt til dig, hvis du ikke orker/har lyst/tid til sex. 

Det er helt fair med forskellige behov, men der må I finde et kompromis. Og uanset hvordan det der ud, så skal der ikke være sure miner eller dårlig stemning - hvad er det overhovedet for en adfærd fra en voksen mand. Og du skal ikke tvinges til sex, hvis du ikke har lyst - blot for at bevare den gode stemning.

.

Anmeld Citér

15. marts 2024

RGN

Profilbillede for RGN

Mener du seriøst det du skriver 

Uden overhovedet at vide det, da det ikke er mig, der har skrevet det, tror jeg hun mener:

Når nu du er kæreste med sådan en barnlig, umoden, "jeg bliver sur, hvis jeg ikke får fedtet rotten"-type, er han garanteret også typen, der lader hende tage hele slæbet med madlavning, rengøring osv.

Og stadig forventer hun er mere luder end Madonna.

Jeg ville gerne have sex to gange daglig. Men sørme ikke med en, der blev fornærmet, hvis han ikke fik det.

Jeg ville blive knastør og hellere gå i kloster, end at skulle tilfredsstille sådan en type.

trådstarter... Han er mere dick, end mand. 

Find dig en der behandler dig værdigt. Som får dig til at føle dig smuk, elsket og værdifuld. 
Du har kun dette ene liv. Og du er rollemodel for dine børn.

Det er så fint, at du er tålmodig, tolerant og undersøgende på hvorvidt det er dig, den er gal med. 

Men det er det altså ikke.

Derimod mangler din kæreste de her kompetencer. Og garanteret også mange andre.

Hvis man er så egocentreret, reagerer kraftigt verbalt på sine følelser, lader sin skuffede penis føre ordet og sætter sine egne behov først, uden at respektere andres grænser, ønsker og behov, så er der meget ofte andre følelsesmæssige udfordringer på spil.

Og det er da synd for ham. Måske har nogen svigtet deres pligt i forbindelse med hans udvikling.

Men du er ikke hans mor. Og du skal ikke fikse ham.

Og du skal slet ikke stå til rådighed for hans meget store lyster.

Anmeld Citér

22. marts 2024

Less is more

Profilbillede for Less is more

God sex er, når begge kan lide det......

Lad være med at give køb på dig selv. Du risikerer at miste lysten til noget af det mest værdifulde i et parforhold og livet generelt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.