Min kæreste har et enormt sex behov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.720 visninger
16 svar
27 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2024

Anonym trådstarter

Hvad gør man lige ? Min kæreste har simpelthen et vanvittigt sex behov . Vi skal som minimum have sex 1-2 gange dagligt alle ugens dage ,hvis ikke der skal opstå konflikter omkring det ? 

Synes selv jeg har en sund sex lyst, eller det havde jeg .. for min lyst er ved at svinde helt væk efterhånden.

Han bliver såå irritabel og lettere modbydelig i sin mund overfor mig , hvis ikke han føler jeg møder hans høje behov ...

Hvad er normalen for jer ? For jeg begynder da helt at tvivle om det er mig der bare er en tør kiks jeg kan snildt trives med 3-4 x om ugen . 

Og det er sku heller ikke kun det at have sex. Det skal varer i evigheder synes jeg ? Gerne en time plus hver gang . Jeg bliver helt træt nogen gange bare ved tanken . 

Vi har begge arbejde og 3 børn hund og hus der også skal holdes , synes bare slet ikke energien hver eneste aften er til et større cirkus show .. men har sku også lidt dårligt samvittighed 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2024

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg ved ikke hvad normalen er, men 1-2 gange daglig lyder som en den meget høje ende for 2 der har været sammen en run tid og har hus, børn mm. 

Det vigtigste er egentlig heller ikke hvor meget andre har sex eller hvad normalen er, men det vigtigste er at det bliver respekteret hvis man ikke har lyst til sex.
Det er ikke i orden der bliver dårlig stemning eller han taler grimt til dig, hvis du ikke orker/har lyst/tid til sex. 

Det er helt fair med forskellige behov, men der må I finde et kompromis. Og uanset hvordan det der ud, så skal der ikke være sure miner eller dårlig stemning - hvad er det overhovedet for en adfærd fra en voksen mand. Og du skal ikke tvinges til sex, hvis du ikke har lyst - blot for at bevare den gode stemning.

Anmeld Citér

18. februar 2024

Babycrew

Der er ofte en forventning om, at personen med mindre behov skal tilpasse sig personen med højt behov. Det kunne lige så vel være det høje behov der skal tilpasse sig dit.

Det er ikke okay, at han bliver irriteret og da slet ikke modbydelig, hvis du ikke vil imødekomme hans behov. Han har klør fem, så må han tage trykket selv.

Har i haft en neutral samtale om hvorfor hans behov er så højt? Er det et behov for at blive bekræftet? Usikkerhed på jer? Er det sådan han føler sig elsket? Kan det være en reel afhængighed? Er det fordi det er afstressende for ham?

Herhjemme er det alt fra 2 gange om dagen, til 2 gange om måneden. Det kommer an på hvordan vi har tid, lyst, overskud og mulighed. Det er mig der har det største behov, men min kæreste er så næsten altid med på den.

Anmeld Citér

18. februar 2024

Anonym

Hjælper han så godt til med pligterne i huset. Når han kræver den form for service

Anmeld Citér

18. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hvad gør man lige ? Min kæreste har simpelthen et vanvittigt sex behov . Vi skal som minimum have sex 1-2 gange dagligt alle ugens dage ,hvis ikke der skal opstå konflikter omkring det ? 

Synes selv jeg har en sund sex lyst, eller det havde jeg .. for min lyst er ved at svinde helt væk efterhånden.

Han bliver såå irritabel og lettere modbydelig i sin mund overfor mig , hvis ikke han føler jeg møder hans høje behov ...

Hvad er normalen for jer ? For jeg begynder da helt at tvivle om det er mig der bare er en tør kiks jeg kan snildt trives med 3-4 x om ugen . 

Og det er sku heller ikke kun det at have sex. Det skal varer i evigheder synes jeg ? Gerne en time plus hver gang . Jeg bliver helt træt nogen gange bare ved tanken . 

Vi har begge arbejde og 3 børn hund og hus der også skal holdes , synes bare slet ikke energien hver eneste aften er til et større cirkus show .. men har sku også lidt dårligt samvittighed 

Som andre skriver, så er det jo meget forskelligt og på sin vis uinteressant hvad andres behov er - I skal finde jeres vej i det.

Men jeg kan slet ikke forstå, hvordan I kan nå mere end een gang om dagen, hvis det tager en time pr gang - og I har jobs og børn og hjem at passe. Altså, hvornår ser I Netflix? Jeg spørger for en ven

Men nu hvor du spørger - her er der også tre børn, hus, jobs, kat. Normalen for os er 1-2 gange om måneden. Jeg har ikke overskud til mere, og min mand presser ikke på. Vi er sammen om andre ting om aftenen - og har også begge bare brug for ro og nul krav. Altså hver dag ville være helt umuligt for mig at sætte mig op til. 

Anmeld Citér

18. februar 2024

Anonym

Hvad der er normalt for andre er egentlig ligegyldigt, for det er så forskelligt. Det dummeste du kan gøre er at sammenligne.

Du skal ikke have sex hvis du ikke har lyst, sex skal ikke være en pligt eller noget man skal gøre sig fortjent til. Hvis der opstår konflikter pga sex så ville jeg kraftigt begynde at overveje om det er er forhold jeg skal være i. For det er bestemt ikke sundt, jeg taler af erfaring. 

Anmeld Citér

18. februar 2024

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Hjælper han så godt til med pligterne i huset. Når han kræver den form for service

Mener du seriøst det du skriver 

Anmeld Citér

18. februar 2024

Tullebadulle

2 timers sex om dagen.. nej tak. Det er da voldsomt og det kan han dampe ingen måde kræve. Og nej det er ikke tæt på gennemsnittet.. men det er jo også ligegyldigt hvis I var enige (hvilket i ikke er). 
Find en anden eller find en middelvej. 

Anmeld Citér

18. februar 2024

Savanna

Profilbillede for Savanna

Nej, det er bestemt ikke normalt. 

Altså der der intet forkert i at have lyst til sex dagligt, men det er hverken standard eller forventeligt. Slet ikke i en familie med børn, hvor tiden som regel er knap sammen med overskuddet.

Anmeld Citér

18. februar 2024

Anonym

Her kan der godt gå en måned imellem. 

Vi har også tre børn, jobs og hus. Jeg er så udmattet de fleste aftener når alt er ordnet og alle børn sover. Jeg tror også at min mand er, men han ville da sikkert gerne, hvis jeg gerne ville oftere. Jeg har svært ved at slappe af og give mig hen når jeg ved at ét af børnene kan komme rendende hvert øjeblik. 

Hvis vi får passet børnene, kan jeg sagtens have lyst flere gange på en dag. Men det sker jo ikke lige hver dag eller uge. Min mand ville gerne oftere, men han forstår også hvordan jeg har det. Og han ved godt, at det ikke skyldes at jeg ikke tænder på ham, men bare at der er så meget rundt om der fylder. 

Jeg synes det er vildt imponerende, hvis I kan få det til at køre flere gange dagligt i samme situation som os   

Men det er jo bare vigtigt, at I er enige om hvor tit. At det hele tiden er dig, der skal gå på kompromis er ikke holdbart. Hvis jeg blev presset til sex selv om jeg ikke havde lyst, ville jeg nærmest føle det som et overgreb. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.