Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det ligner desværre skyggestreg. Test igen den dag du forventer menses. Det vil sige d 18
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja, jeg er enig. Første billede ser meget negativ ud. Men anden billede synes jeg også man kan se lidt Jeg kan få menstruation mellem 14-18 februar ish. Men kvalmen er bare så sindssyg Jeg har taget en til, fordi jeg åbenbart er meger ivrig efter svar Hvad synes du om den?
Ja, jeg er enig. Første billede ser meget negativ ud. Men anden billede synes jeg også man kan se lidt
Jeg kan få menstruation mellem 14-18 februar ish. Men kvalmen er bare så sindssyg
Jeg har taget en til, fordi jeg åbenbart er meger ivrig efter svar Hvad synes du om den?
Jeg kan ane en streg Men prøv igen om et par dage!
SiOd skriver: Jeg kan ane en streg Men prøv igen om et par dage!
Det vil jeg gøre. Tak for håb
Love Angel skriver: Det ligner desværre skyggestreg. Test igen den dag du forventer menses. Det vil sige d 18
Øv… Jeg troede virkelig en streg var en streg, når det kom til graviditetstest
Anonym skriver: Øv… Jeg troede virkelig en streg var en streg, når det kom til graviditetstest
Ja desværre. En gang troede jeg også at en streg er en streg på en graviditetstest. Men det har jeg lært at der også noget der hedder skyggestreger og det = negativ.
Har du fået testet igen
Den er desværre negativ.
Har du testet igen?
Vi er vidst nogle stykker der er spændt på om du har testet igen?
Jeg er også meget spændt på om du har testet igen, og hvad udfaldet var?
Anonym skriver: Jeg er også meget spændt på om du har testet igen, og hvad udfaldet var?
Ja, mange gange, haha. Og den var sgu ægte positiv !! Tak fordi du spørger og hjalp undervejs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128