Er testen positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.642 visninger
22 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2024

Anonym trådstarter

Hej kloge ladies

Jeg har brug for jer! Jeg kan ikke finde ud af om jeg er ved at miste alt fornuft og ser syner. Jeg tog en test her til middag - Jeg har derfor tisset flere gang siden morgenurinen, desværre. Jeg testede fordi jeg har on/off kvalme pt. 

Kan I se en meget meget utydelig streg? Eller er det ønsketænkning...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

ligner en skyggestreg.. 

prøv eventuelt at vente et par dage og test igen.

Anmeld Citér

16. februar 2024

Anonym trådstarter

Hej

Tak for svar. Så du tænker ikke det betyder positiv, som den ser ud lige nu? :-) 

Anmeld Citér

16. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Hej

Tak for svar. Så du tænker ikke det betyder positiv, som den ser ud lige nu? :-) 

Nej

Anmeld Citér

16. februar 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
Anonym skriver:

Hej kloge ladies

Jeg har brug for jer! Jeg kan ikke finde ud af om jeg er ved at miste alt fornuft og ser syner. Jeg tog en test her til middag - Jeg har derfor tisset flere gang siden morgenurinen, desværre. Jeg testede fordi jeg har on/off kvalme pt. 

Kan I se en meget meget utydelig streg? Eller er det ønsketænkning...

På første billede synes jeg den er negativ. Kan dog godt liiiidt fornemme en meget utydelig streg på det andet billede  

Er din mens udebleven eller hvad langt ville du være henne, hvis du er gravid?

Anmeld Citér

16. februar 2024

Anonym

Negativ, hvor langt er du?

Anmeld Citér

16. februar 2024

Anonym

Kan desværre heller ikke se noget.

Anmeld Citér

16. februar 2024

Anonym trådstarter

SiOd skriver:

På første billede synes jeg den er negativ. Kan dog godt liiiidt fornemme en meget utydelig streg på det andet billede  

Er din mens udebleven eller hvad langt ville du være henne, hvis du er gravid?

Ja, jeg er enig. Første billede ser meget negativ ud. Men anden billede synes jeg også man kan se lidt�� 

Jeg kan få menstruation mellem 14-18 februar ish. Men kvalmen er bare så sindssyg�� 

Jeg har taget en til, fordi jeg åbenbart er meger ivrig efter svar�� Hvad synes du om den?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Ja, jeg er enig. Første billede ser meget negativ ud. Men anden billede synes jeg også man kan se lidt�� 

Jeg kan få menstruation mellem 14-18 februar ish. Men kvalmen er bare så sindssyg�� 

Jeg har taget en til, fordi jeg åbenbart er meger ivrig efter svar�� Hvad synes du om den?

Der er noget meget svagest se. Og synes jeg kan fornemme farve i den. Synes du skal vente 3-4 dage (selvom det er svært) og se om den ikke udvikler sig. Synes den ser ud til at tøhave potentiale til det 

Anmeld Citér

16. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er noget meget svagest se. Og synes jeg kan fornemme farve i den. Synes du skal vente 3-4 dage (selvom det er svært) og se om den ikke udvikler sig. Synes den ser ud til at tøhave potentiale til det 

Tak for dine svar���� Og ja, det er meget svært at vente. Man vil helst bare gerne have afklaring.

Men tak for dine input. God weekend:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.