Første graviditetstegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
Anonym skriver:

Uanset er du ikke gravid dagen efter ægløsning. Så det er næppe det der er årsagen til dine symtomer.

Nej altså de symptomer jeg har nu, havde jeg ikke dagen efter… de er først kommet nu her de sidste 3-4 dage

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2024

Anonym

SiOd skriver:

Okay. Jeg prøver at teste i morgen alligevel. For man tæller jo fra mens første dag og frem, og ifølge det er jeg 3+6 Og hvis den er negativ og mens udebliver, så venter jeg et par dage mere. Men kan mærke at jeg har brug for svar. Noget siger mig bare at den er der

Ja symptomerne minder rigtig meget om hinanden, det er sandt   Synes dog aldrig at jeg “normalt” har mens-smerter så mange dage i træk før mens. De plejer at være der sådan lige før mens kommer og så den første dag med blødning. Men mindes ikke at de vare flere dage inden blødning.

Nej man tæller nemlig ikke fra mens, det er ikke den som bestemmer hvor langt du er, det gør din ægløsning. For det er nemlig den som styrer din cyklus og ikke omvendt. 

Kender du ikke din ægløsning så bliver du nødt til at gå udfra sidste mens, derfor tror mange enten de er gået er gået over tid eller er længere henne end de faktisk er

Anmeld Citér

16. februar 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
Anonym skriver:

Nej man tæller nemlig ikke fra mens, det er ikke den som bestemmer hvor langt du er, det gør din ægløsning. For det er nemlig den som styrer din cyklus og ikke omvendt. 

Kender du ikke din ægløsning så bliver du nødt til at gå udfra sidste mens, derfor tror mange enten de er gået er gået over tid eller er længere henne end de faktisk er

Det ved jeg godt. Og hvis jeg ikke kendte min ægløsning, så ville jeg jo alligevel teste i morgen Det giver også helt klart mening..  Så må vi se hvad den siger❤️ Ellers venter jeg jo bare er par dage

Anmeld Citér

16. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

I de 4 graviditeter jeg har haft. Var det forskelligt. Har både oplevet ømme brystvorter tidlig før mensdag og oplevet lændesmerter og en gang hvor jeg intet mærkede.

Anmeld Citér

16. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
SiOd skriver:

Ej hvor sjovt at vi alle er så forskellige Testede du bare på den sag du forventede mens så? Og så var den der?

Har ikke en regelmæssig cyklus så det var mere sådan en “den burde nok ca have været der nu” og så var den der  

med min mindste datter tog jeg kun en test fordi min veninde jokede med det kunne være morsomt jeg stod med en positiv test når barslen sluttede med min store pige.. så sidste barsels dag tog jeg så en test på det grundlag (ammede og havde ingen cyklus) og så var den så positiv

Anmeld Citér

16. februar 2024

Anonym

SiOd skriver:

Har en fornemmelse af at jeg er gravid Hvis jeg er, så er jeg 3 + 6 i dag, og tester i morgen. Jeg havde en positiv ÆL test d. 5/2

Forrige uge havde jeg en dag efter ægløsning hvor jeg følte mig syg og sådan lidt som om jeg havde feber.

Ugen efter var der hovedpine..

De sidste 3-4 dage i denne uge har jeg haft følelsen af murren i underlivet, lidt niv, lidt som når man skal have mens, men knap så voldsomt, og jeg er virkelig oppustet, og min lænd er træt.

Tænker jeg godt kunne være heldig og være blevet gravid her i første forsøg

Hvilke tegn har/havde I? Det er en del år siden jeg fik mine andre børn, så har svært ved præcis at huske hvor meget jeg mærkede dengang..

4 ud af 5 graviditeter startede med influenza lignende symptomer

Anmeld Citér

16. februar 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
Anonym skriver:

4 ud af 5 graviditeter startede med influenza lignende symptomer

Ej hvor pudsigt Det har jeg aldrig hørt om før… Bliver spændende om den tester positiv i morgen tidlig

Anmeld Citér

16. februar 2024

Anonym

SiOd skriver:

Ej hvor pudsigt Det har jeg aldrig hørt om før… Bliver spændende om den tester positiv i morgen tidlig

Nej heller ikke mig, men tænker det ville være meget pudsigt hvis det skulle være tilfældigt når det også har været forskellige årstider Har ikke influenza særlig ofte ellers. Der går som regel flere år imellem. Krydser for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.