Første graviditetstegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
17 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd

Har en fornemmelse af at jeg er gravid Hvis jeg er, så er jeg 3 + 6 i dag, og tester i morgen. Jeg havde en positiv ÆL test d. 5/2

Forrige uge havde jeg en dag efter ægløsning hvor jeg følte mig syg og sådan lidt som om jeg havde feber.

Ugen efter var der hovedpine..

De sidste 3-4 dage i denne uge har jeg haft følelsen af murren i underlivet, lidt niv, lidt som når man skal have mens, men knap så voldsomt, og jeg er virkelig oppustet, og min lænd er træt.

Tænker jeg godt kunne være heldig og være blevet gravid her i første forsøg

Hvilke tegn har/havde I? Det er en del år siden jeg fik mine andre børn, så har svært ved præcis at huske hvor meget jeg mærkede dengang..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Havde ingen tegn ved nogen af mine graviditeter udover en positiv test.. først efter uge 5+ begyndte det lige så stille..

Anmeld Citér

16. februar 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
*.* skriver:

Havde ingen tegn ved nogen af mine graviditeter udover en positiv test.. først efter uge 5+ begyndte det lige så stille..

Ej hvor sjovt at vi alle er så forskellige Testede du bare på den sag du forventede mens så? Og så var den der?

Anmeld Citér

16. februar 2024

ScorpioMama94!

Profilbillede for ScorpioMama94!

Jeg havde hovedpine og var også lidt svimmel. 

Hovedpinen var slem -.- 

Lidt murren i underlivet

Anmeld Citér

16. februar 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
ScorpioMama94! skriver:

Jeg havde hovedpine og var også lidt svimmel. 

Hovedpinen var slem -.- 

Lidt murren i underlivet

Ja jeg havde også en slem hovedpine i tirsdags Jeg håber

Anmeld Citér

16. februar 2024

Anonym

Du har føret testdag på mandag hvis du havde æl den 5. Du er 2+0 ved ægløsning og ergo kun 3+4 og måske endda 2 dage kortere henne da æl falder op til 48 timer efter positiv test

Jeg har været gravid 5 gange og oplever alt fra at have få symptomer, mange og slet ikke. Symptomer på tidlig gravditet og mens ligner desværre ofte hinanden. Jeg krydser fingre

Anmeld Citér

16. februar 2024

Anonym

Uanset er du ikke gravid dagen efter ægløsning. Så det er næppe det der er årsagen til dine symtomer.

Anmeld Citér

16. februar 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Manglende mens var det absolut eneste symptom på graviditet jeg nogensinde havde

Anmeld Citér

16. februar 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
Anonym skriver:

Du har føret testdag på mandag hvis du havde æl den 5. Du er 2+0 ved ægløsning og ergo kun 3+4 og måske endda 2 dage kortere henne da æl falder op til 48 timer efter positiv test

Jeg har været gravid 5 gange og oplever alt fra at have få symptomer, mange og slet ikke. Symptomer på tidlig gravditet og mens ligner desværre ofte hinanden. Jeg krydser fingre

Okay. Jeg prøver at teste i morgen alligevel. For man tæller jo fra mens første dag og frem, og ifølge det er jeg 3+6 Og hvis den er negativ og mens udebliver, så venter jeg et par dage mere. Men kan mærke at jeg har brug for svar. Noget siger mig bare at den er der

Ja symptomerne minder rigtig meget om hinanden, det er sandt   Synes dog aldrig at jeg “normalt” har mens-smerter så mange dage i træk før mens. De plejer at være der sådan lige før mens kommer og så den første dag med blødning. Men mindes ikke at de vare flere dage inden blødning.

Anmeld Citér

16. februar 2024

Anonym

Positiv test 3+4 var mit eneste symptom. Først uge 8 kom der andre symptomer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.