GUL - Hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2024

Anonym

Hvis du ikke bløder vil jeg ikke være bekymret, det er sikkert bare ligamentsmerter. Mine har så kraftige at jeg troede jeg var gravid udenfor livmoderen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har også oplevet en GUL. Havde blødning og temmeligt kraftige smerter. Var ikke i tvivl om at noget var galt. 

Kan du være forstoppet?

Jeg bløder ikke og har svært ved at definere smerten/ømheden. Den aftog heldigvis mens jeg sov, men kom tilbage, så snart jeg rejste mig fra sengen.

Det tror jeg ikke, kommer fint på toilettet indtil videre.

Jeg er dog opereret i tarmen og har noget arvæv derfra.

Anmeld Citér

17. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du ikke bløder vil jeg ikke være bekymret, det er sikkert bare ligamentsmerter. Mine har så kraftige at jeg troede jeg var gravid udenfor livmoderen

Jeg bløder ikke. Heldigvis.

Det gør bare virkelig nas, stort set døgnet rundt. Min læge håber at det "bare" er ligamenterne, der giver sig, jeg kan mærke.

Jeg synes bare, at det er MEGET tidligt.

Anmeld Citér

17. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Jeg bløder ikke. Heldigvis.

Det gør bare virkelig nas, stort set døgnet rundt. Min læge håber at det "bare" er ligamenterne, der giver sig, jeg kan mærke.

Jeg synes bare, at det er MEGET tidligt.

Det er ikke tidligt, jeg havde det fra 4+ til jeg fødte i uge 36 er du nervøs så ring til vagtlægen for det kan være farligt. 

Anmeld Citér

17. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er ikke tidligt, jeg havde det fra 4+ til jeg fødte i uge 36 er du nervøs så ring til vagtlægen for det kan være farligt. 

Det er en konstant ømhed I siden, der ikke forsvinder.

Anmeld Citér

17. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har ringet til 1813 og skal ud at blive tjekket kl. 17.20 idag..

Anmeld Citér

17. februar 2024

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg havde ingen symptomer på gul overhovedet. Blev scannet 7+0, hvor der intet var i livmoderen. De fandt den så i den ene æggeleder, som blev fjernet. 

Anmeld Citér

17. februar 2024

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Jeg havde ingen symptomer på gul overhovedet. Blev scannet 7+0, hvor der intet var i livmoderen. De fandt den så i den ene æggeleder, som blev fjernet. 

Puha! Ej, sikke en omgang.

Anmeld Citér

17. februar 2024

Anonym

Hvordan gik det ved lægen? 

Anmeld Citér

17. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan gik det ved lægen? 

Jeg blev scannet. De kunne ikke se noget, andet end en fortykket slimhinde (men er også kun 4+5)

De scannede meget omkring min ene æggestok, i den side smerten sidder, men jeg kunne slet ikke mærke det. Så indtil videre er der ikke tegn på en GUL.

Til gengæld fandt de en cyste, samt en mindre mænge fri væske I bughulen, som de mener er det der giver smerter.

Jeg skal scannes igen om 10 dage.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.