min-mave.dk (-lidt ligegyldigt indlæg, bare lidt brok..)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. november 2009

..

Jeg læser lidt med i en MG fra da Mikas blev født på min-mave.dk. F*** hvor er de kedelige og rygklappende..

Det er totalt moderne derinde at droppe amningen for at give flaske og så snart en stakkels usikker mor som ammer melder sig og lufter hendes frustration over at barnet spiser ofte så vælter det ind med indlæg om at hun bare skal give en flaske for hun har hverken mælk nok eller næring nok i mælken. Syntes faktisk det er lidt synd for dem der gerne vil amme..

Nå, bare lidt ROS hertil og lidt luft jeg skulle have lukket ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Muffinmus

sjovt, det plejer da at være modsat..

Maria- der også er på MM og alle andre steder næsten

Og som i øvrigt går ind for amning, IKKE flaske, men synes det er fedt muligehden er der for dem der har brug for det:-)

Anmeld

3. november 2009

Stumpen

Nu er jeg jo så en af dem der har fravalgt amning og synes det lyder dejligt at der er et sted man ikke bliver hamret ned fordi man vælger det..

Men derfor skal man heller ikke jorde dem som gerne vil have amningen til at fungere..

Der skal være en grøft til hver side..

Anmeld

3. november 2009

Stumpen

Ej undskyld tøzer, jeg kan se at jeg er gået ind på jeres side.. Min forside viser pludselig alle grupper  UNDSKYLD!!

Anmeld

3. november 2009

ivfmarie

Stumpen skriver:

Ej undskyld tøzer, jeg kan se at jeg er gået ind på jeres side.. Min forside viser pludselig alle grupper  UNDSKYLD!!

SÅ SE DIG DOG FOR!!!

Anmeld

3. november 2009

Rasmine

Stumpen skriver:

Anmeld

3. november 2009

Tynen

Læser også kun med derinde en gang imellem..
Var derinde fra jeg var gravid til et par mdr. efter jeg havde født.. Følte ikke jeg var cårny nok til at være derinde.. Jeg var nemlig kommet til at købe hjemmeSKO til Stella, hvis du forstår en lille en 

Anmeld

3. november 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Hva´ fanden laver du, man´???!!!
Du skal sgu da ikke snage herinde, skøge

Anmeld

3. november 2009

Muffinmus

Tynen skriver:

Hva´ fanden laver du, man´???!!!
Du skal sgu da ikke snage herinde, skøge

LOOL

Ja, se dig lige for...sniger

Anmeld

3. november 2009

Stumpen

ivfmarie skriver:

SÅ SE DIG DOG FOR!!!

Jeg har jo skrevet åndskyld for f¤%&#

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.