Løbecykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
17 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. februar 2024

Anonym trådstarter

Min datter på 5 år har en gammel løbecykel fra puky, den mindste af dem. Min datter pp 3 skal have den og vil derfor købe en anden til min 5-årig som ikke er så lille. 
hvilken kan i anbefale ?

de har også almindelige cykler som de dog bruger med støttehjul, men de vil gerne køre på løbecykel til og fra børnehaven,

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Når hun er så stor ville jeg nok nærmere købe et løbehjul…

Anmeld Citér

13. februar 2024

Tullebadulle

Enten løbehjul eller en weekend hvor den store lærer at kører uden støtte på en p plads.

Hun er for stor til løbecykel. 

Anmeld Citér

14. februar 2024

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Når hun er så stor ville jeg nok nærmere købe et løbehjul…

Hun har løbehjul, men hun vil hellere have løbecykel

Anmeld Citér

14. februar 2024

Anonym trådstarter

Tullebadulle skriver:

Enten løbehjul eller en weekend hvor den store lærer at kører uden støtte på en p plads.

Hun er for stor til løbecykel. 

God ide. Må jeg prøve. Hun er bare så glad for løbecykel

Anmeld Citér

14. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Hun har løbehjul, men hun vil hellere have løbecykel

Så ville jeg sige til hende som det er, at hun er blevet for stor til løbecykel. 

Anmeld Citér

14. februar 2024

Anonym

Jeg havde også gået med løbehjul eller en cykle med støttehjul og evt sat en weekend af til at køre uden, hun er så stor nu

Anmeld Citér

14. februar 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

En større Puky, min børn har brugt løbecykler til leg indtil de var 6-7 år og bruger dem stadig indimellem.

Dog ville jeg tage støttehjul af cyklerne, hvis de er vant til ballancen fra løbecyklerne, anbefaler man ikke støttehjul. Og så øve dem i alm cyklen, især den store

Anmeld Citér

14. februar 2024

Anonym

Ej, men selvfølgelig må et femårigt barn da få en løbecykel, hvis hun er glad for at køre på sådan en. Jeg har ikke nogle konkrete bud på hvilken en, men måske kan du finde en billig en brugt, for det er nok meget muligt, at hun ikke vil bruge den i årevis.

Min søn gik i klasse med en, som var på løbecykel, da de havde sådan noget ‘kend din cykel’ i 0.klasse. Hun havde nemlig ikke lært at cykle på det tidspunkt. Det var der ingen, der tog skade af.

Anmeld Citér

14. februar 2024

Optimom

Profilbillede for Optimom

En veninde har lige købt et byggesæt, hvor man selv kan bygge alle mulige mærkelige køretøjer, https://www.infento.com/kits/

Der kunne være der var en løbecykel kombination. Og at det kunne give noget varieret leg. Der ser dog lidt klodsede ud, hvis det hun ønsker sig er en smuk stilren lyserød løbecykel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.