Hvor længe har i prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2024

Orkide321

ppp14 skriver:

Prøvede at starte på dem, og fik et råd af en bekendt om at jeg sagtens kunne starte midt i det hele og ikke på mim første mens dag, og det prøvede jeg og frygter nu at det er det der har gjort at mim cyklus er så lang igen. Den var først 78 dage, så 59 dage, og nu 76 dage. Kan gelé royal have haft indvirkning på dette? 
Men må jo prøve igen på min første menstruationsdag

Ja det kan sagtens have drillet også.. ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2024

mor_til_2_

Første gang 23 år: 1 cyklus (endte i en graviditet uden for livmoderen) Derefter prøvede vi i 7-8 måneder. Og Prøvede derefter Gele Royal og blev gravid i første cyklus derefter. 

anden gang 25 år: 1 Cyklus (brugte også GR der) 

3 gang 32 år (september måned i år): 1 cyklus (endte i en bio i uge 5+0) 

Brugte Gele royal lige efter aborten da jeg gerne ville tilbage til normal cyklus. og blev gravid i efterfølgende cyklus igen  

Er gravid nu med en lille dreng i uge 18  

Anmeld Citér

12. februar 2024

mor_til_2_

ppp14 skriver:

Prøvede at starte på dem, og fik et råd af en bekendt om at jeg sagtens kunne starte midt i det hele og ikke på mim første mens dag, og det prøvede jeg og frygter nu at det er det der har gjort at mim cyklus er så lang igen. Den var først 78 dage, så 59 dage, og nu 76 dage. Kan gelé royal have haft indvirkning på dette? 
Men må jo prøve igen på min første menstruationsdag

Du kan godt starte midt i en cyklus men ja det kan godt påvirke cyklussen lidt. 

Og hvis du har lang cyklus som det lyder som om du har så kan den også påvirke hvornår du plejer at få ægløsning. Det tager også lige nogle cyklusser før den gør din cyklus reglmæssig  

Sååå mange oplever at de får en ægløsning på dag 14 og mens på dag 28 ved reglmæssig brug af GR Men det tager lidt måneder før det sker  

Men ægløsningerne kan være virkelig smertefulde bare så du er advaret jeg levede på panodiler i den uge  

Anmeld Citér

12. februar 2024

Lja

Baby.mamma skriver:

En trådstarter kan trykke af i valgmuligheden, om dem, som svarer kan få lov at svare anonymt i tråden. Når man siger "ja" til det, får man som ofte også langt flere svar og flere præcise og i nogle tilfælde meget private svar. Så det er bare mere retvisende. Når muligheden ikke er der, holder mange sig tilbage eller udelader visse detaljer af hensyn til privatlivet

Tak for svar. Men forstår ikke - er man ikke rimelig anonym herinde? Selv med brugernavn? Ingen ved da hvem man er i virkeligheden

Anmeld Citér

12. februar 2024

ppp14

mor_til_2_ skriver:

Du kan godt starte midt i en cyklus men ja det kan godt påvirke cyklussen lidt. 

Og hvis du har lang cyklus som det lyder som om du har så kan den også påvirke hvornår du plejer at få ægløsning. Det tager også lige nogle cyklusser før den gør din cyklus reglmæssig  

Sååå mange oplever at de får en ægløsning på dag 14 og mens på dag 28 ved reglmæssig brug af GR Men det tager lidt måneder før det sker  

Men ægløsningerne kan være virkelig smertefulde bare så du er advaret jeg levede på panodiler i den uge  

Hhhmm, ja det er lidt forvirrende det hele synes jeg, måske det er derfor..
Hvilken måde er den ‘rigtige’ måde at tage gelé royal på, hvis man starter midt i det hele i en cyklus? 

Anmeld Citér

12. februar 2024

mor_til_2_

ppp14 skriver:

Hhhmm, ja det er lidt forvirrende det hele synes jeg, måske det er derfor..
Hvilken måde er den ‘rigtige’ måde at tage gelé royal på, hvis man starter midt i det hele i en cyklus? 

tag bare 2 hver dag som der står på pakken  

nogle tager "kuren" men hvis din cyklus er uregelmæssig ville jeg bare tage 2 om dagen og få den regelmæssig først

Er personligt blevet gravid både med 2 piller om dagen og med "kuren"  

Anmeld Citér

12. februar 2024

Mrs. D

Profilbillede for Mrs. D

Nu jeg/vi ikke lige det eksempel du søger tænker jeg, da jeg blev gravid første gang/første forsøg alle tre gange, så udsædvanligt hurtigt. 

Men vi har et vennepar, som forsøgte aktivt i et år uden held, de var begge i midt tyverne. Så valgte de at søge hjælp og fandt ud af, at hun mangler at danne et hormon og derfor havde meget svært ved at blive gravid/hvid overhovedet muligt. Hun fik hormoner og Wupti, et par måneder efter var hun gravid. 

Idag har se tre børn tæt på hinanden

Anmeld Citér

12. februar 2024

Phoeber

Profilbillede for Phoeber

Ved vores første som er født i 2019, "prøvede" vi ikke

Men vi var også enige om, at hvis det skete, så skete det

Nu er jeg gravid i 11. uge efter at have forsøgt i mere end 3 år, 3 IUI, 3 ægoplægninger og 3 mistede graviditeter.

Vi krydser fingre for, at denne har lyst til at blive hængende

Og held og lykke med jeres projekt

Anmeld Citér

12. februar 2024

lilen

Vi er 28 (kvinde) og 29 (mand), og vi er blevet gravide på første forsøg/cyklus. Vi er i dag 5+3 tror jeg, og det er vores første gang.��

Anmeld Citér

12. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

1. graviditet, 1 år (SA)

2. graviditet, første ægløsning efter SA

Derefter fertilitetsbehandling efter knapt 2 års forsøg, uden succes.

3. graviditet, 5 år efter (juni 2023) blev jeg uventet, men ønsket naturligt gravid (MA/KA)

4. graviditet, 4 måneder (testede svagt positiv i lørdags og bør idag være 4+0)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.