Hvor længe har i prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2024

Orkide321

Lja skriver:

Tak! Hvilke piller brugte du? Der er lidt at vælge imellem

Jeg brugte de billige, dem fra lekaform

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Min søn var jeg 18 år - blev gravid på p-piller. 
min store pige var jeg 28 år da jeg blev gravid 29 da jeg fødte - 27 måneder.. 

min lille pige havde jeg ikke fået en cyklus men var efter første “mens” jeg oplevede graviditeten med den store. Der var jeg fyldt 30. 

Anmeld Citér

11. februar 2024

ppp14

Jeg smed p-pillerne i juli, og venter stadig på en mere regelmæssig cyklus. Så ved ikke om man kan kalde at vi har prøvet siden juli, for det har vi jo, men ikke aktivt med ægløsningsteste osv. Jeg er bare ikke på prævention, og lige nu venter jeg bare på at min cyklus bliver mere regelmæssig. Har haft 2 menstruationer siden, og er lige nu i skrivende stund på cyklus dag 76, og ingen tegn på en menstruation der kommer snart  SÅ første step på vejen mod en graviditet er at få en mere stabil cyklus, men hvis en graviditet når at ske inden, bliver vi glade! Vi er godt nok noget utålmodige herhjemme. 

Anmeld Citér

11. februar 2024

Orkide321

ppp14 skriver:

Jeg smed p-pillerne i juli, og venter stadig på en mere regelmæssig cyklus. Så ved ikke om man kan kalde at vi har prøvet siden juli, for det har vi jo, men ikke aktivt med ægløsningsteste osv. Jeg er bare ikke på prævention, og lige nu venter jeg bare på at min cyklus bliver mere regelmæssig. Har haft 2 menstruationer siden, og er lige nu i skrivende stund på cyklus dag 76, og ingen tegn på en menstruation der kommer snart  SÅ første step på vejen mod en graviditet er at få en mere stabil cyklus, men hvis en graviditet når at ske inden, bliver vi glade! Vi er godt nok noget utålmodige herhjemme. 

Vil virkelig anbefale dig gele royal! 

Anmeld Citér

11. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Da vi prøvede på nr. 1 tog det 13 måneder før vi opnåede en levedygtig graviditet. Inden da havde jeg to tab. Jeg var 27, da vi startede og 29 da jeg fødte. 

Nu prøver vi på nr. 2 og har været i gang siden juli, hvor vi startede med en spontan abort. Jeg er 30 nu. 

Så jeg er blevet gravid i forsøg 1,7,3 og 1. Men det er jo så kun kommet ét barn ud af det. Så indstiller mig på, det tager et år før den ægte er der. Håber ikke det tager længere tid

Anmeld Citér

11. februar 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym

Vi var ca. 26 og 27 år. da vi startede, og nu er vi 30 og 31 år.

Første graviditet tog ca. 8 mdr. (mistede vi)

5 mdr. efter blev jeg gravid igen (mistede vi)

4 mdr. efter blev jeg gravid igen (mistede vi)

Kom i udredning og holdte ca. 6 mdr. pause imens udredningen stod på. 

Fra udredningen sluttede til ny graviditet var 3 mdr. som blev til vores datter

Da hun var et halvt år begyndte vi på nr 2. Det tog 2 mdr. ca. (mistede vi). 

4 mdr. efter blev jeg gravid igen, og nu venter vi lillesøster til sommer

Alle gravidteter er lavet naturligt, med lange og uregelmæssige cyklusser. Har kun fået Lutinus i hele første trimester for at holde på graviditeterne (ved vores datter og lillesøster), og et velreguleret og velbehandlet lavt stofskifte. 

Anmeld Citér

11. februar 2024

Baby.mamma

Ærgerligt man ikke kan svare anonymt. Men jeg har været alt imellem første forsøg og lidt over 1 år om det

Anmeld Citér

11. februar 2024

ppp14

Orkide321 skriver:

Vil virkelig anbefale dig gele royal! 

Prøvede at starte på dem, og fik et råd af en bekendt om at jeg sagtens kunne starte midt i det hele og ikke på mim første mens dag, og det prøvede jeg og frygter nu at det er det der har gjort at mim cyklus er så lang igen. Den var først 78 dage, så 59 dage, og nu 76 dage. Kan gelé royal have haft indvirkning på dette? 
Men må jo prøve igen på min første menstruationsdag

Anmeld Citér

11. februar 2024

Lja

Baby.mamma skriver:

Ærgerligt man ikke kan svare anonymt. Men jeg har været alt imellem første forsøg og lidt over 1 år om det

Hvad mener du med at man ikke kan svare anonymt? Er ny herinde nemlig

Anmeld Citér

12. februar 2024

Baby.mamma

Lja skriver:

Hvad mener du med at man ikke kan svare anonymt? Er ny herinde nemlig

En trådstarter kan trykke af i valgmuligheden, om dem, som svarer kan få lov at svare anonymt i tråden. Når man siger "ja" til det, får man som ofte også langt flere svar og flere præcise og i nogle tilfælde meget private svar. Så det er bare mere retvisende. Når muligheden ikke er der, holder mange sig tilbage eller udelader visse detaljer af hensyn til privatlivet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.