Æl test - Kan det lade sig gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Jeg tør ikke..Ej, jo. Men vil jo blive skuffet, hvis den er negativ..Det vil vi nok allesammen, i denne kategori.

Det vil være så vildt, hvis jeg er.

Puha! Nu bliver jeg da først helt skør.

Som jeg skrev tag en test, vil mene du er gravid. Men er også med Darling, hvis du tar en graviditetstest og den så er negativ eller hvis ikke du tester og at du få din menses imorgen. Så har din krop desværre fejlet æl og derfor kommer æl nu. 
og kan godt forstår vi vil alle blive skuffet hvis vi så en negativ test. Bliver i hvert fald spændende om du tester snart positiv eller det bliver lidt dårlig at din menses kommer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Darling skriver:

Jeg stemmer også i med en gtest, smerter er desværre ikke lige med æl. Du kan aldrig være sikker medmindre det er bekræftet med en scanning eller blodprøve. Kroppen er vild og køre til tider sit eget show

At du først har kunne teste sent en gang betyder ikke noget alle  graviditer er forskellige, også dine egne. Enten er du gravid eller din krop har fejlet den første æl, for du har ikke ægløsning to gange

Okay. Der er ikke andet at gøre, end at prøve med en g-test. Det har du ret i. Jeg synes virkelig bare, at det er så mærkeligt.

Så håber jeg på det første

Forventer dog først mens d. 12-13/2..Så der er stadig nogle dage til.

Anmeld Citér

9. februar 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Som jeg skrev tag en test, vil mene du er gravid. Men er også med Darling, hvis du tar en graviditetstest og den så er negativ eller hvis ikke du tester og at du få din menses imorgen. Så har din krop desværre fejlet æl og derfor kommer æl nu. 
og kan godt forstår vi vil alle blive skuffet hvis vi så en negativ test. Bliver i hvert fald spændende om du tester snart positiv eller det bliver lidt dårlig at din menses kommer.

Jeg må få fat i en test og prøve. Ellers vente til mandag/tirsdag, hvor jeg forventer mens. Og så teste, hvis ikke der kommer noget.

Anmeld Citér

9. februar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg stemmer også for g-test! Symptomer kan jo snyde

Anmeld Citér

9. februar 2024

Darling

MortilF skriver:

Okay. Der er ikke andet at gøre, end at prøve med en g-test. Det har du ret i. Jeg synes virkelig bare, at det er så mærkeligt.

Så håber jeg på det første

Forventer dog først mens d. 12-13/2..Så der er stadig nogle dage til.

Hvor er det spændende, jeg håber sådan for dig af det er pga en graviditet

Anmeld Citér

9. februar 2024

MortilF+V

Darling skriver:

Tak. Det ville være fantastisk

Anmeld Citér

9. februar 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym

Enig med de andre krydser for det er en graviditet!

Anmeld Citér

9. februar 2024

MortilF+V

Darling skriver:

Jeg tænker også, at når den digitale æl-test er negativ, så kan strimmeltesten jo ikke slå ud på LH.  Den må (næsten ) slå ud på noget andet.

Anmeld Citér

9. februar 2024

MortilF+V

__anonym skriver:

Enig med de andre krydser for det er en graviditet!

Tak. Jeg også. Og når den digitale æl-test er negativ, må strimmeltesten jo slå ud på noget andet

Anmeld Citér

9. februar 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
MortilF skriver:

Jeg tænker også, at når den digitale æl-test er negativ, så kan strimmeltesten jo ikke slå ud på LH.  Den må (næsten ) slå ud på noget andet.

Altså jeg har prøvet, at den digitale fejlede (viste positiv), men strimmel ikke gjorde. Så troede derfor at æl var på vej trods jeg ikke havde de vanlige symptomer. 1 uge senere viste både strimmel og digital, at de var positive og jeg havde mine vanlige symptomer på æl. Kroppen er en underlig størrelse. Men håber det er en graviditet der boner ud på din æl-test

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.