Æl test - Kan det lade sig gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.424 visninger
32 svar
12 synes godt om
9. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Kan det lade sig gøre at få en positiv ægløsningstest 2 gange i en cyklus? Det tænker jeg ikke.

Jeg har dog lige taget denne æl-test, da jeg mærker en masse i begge sider. Dog har jeg også virkelig slemme lændesmerter, hvilket som regel betyder at mens snart melder sin ankomst.

Æl testen ser sådan ud og er aflæst for 15 min siden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
MortilF skriver:

Kan det lade sig gøre at få en positiv ægløsningstest 2 gange i en cyklus? Det tænker jeg ikke.

Jeg har dog lige taget denne æl-test, da jeg mærker en masse i begge sider. Dog har jeg også virkelig slemme lændesmerter, hvilket som regel betyder at mens snart melder sin ankomst.

Æl testen ser sådan ud og er aflæst for 15 min siden.

Den er i hvert fald uden tvivl positiv. Er du sikker på den første var positiv? 
Har du testet for graviditet? 

Æl-test kan slå ud på HCG

Anmeld Citér

9. februar 2024

Darling

Hvis kroppen fejler den første æl eller du er gravid så ja har du prøvet med en gravditetstest? 

Anmeld Citér

9. februar 2024

MortilF+V

__anonym skriver:

Jeg bekræftede den første test, med en digital, som viste positiv.

Jeg har ikke testet for graviditet pga. de stærke lændesmerter. Kun fordi jeg har haft dem op til menstruation de sidste 4 cyklusser.

Anmeld Citér

9. februar 2024

MortilF+V

Darling skriver:

Hvis kroppen fejler den første æl eller du er gravid så ja har du prøvet med en gravditetstest? 

Jeg er meget sikker på, at jeg har haft ægløsning, for det gjorde virkelig ondt i den ene side, over flere dage, efter den første positive æl-test.

Jeg har ikke testet nej. Både fordi jeg max. er 3+4/3+5 idag (hvis jeg er gravid) og jeg de andre gange først har kunne teste positiv fra ca. 5+0.

Anmeld Citér

9. februar 2024

MortilF+V

__anonym skriver:

Jeg ved det er fjollet, men tog en digital æl-test også og den er negativ..Hmm. Hvad sker der i min krop..

Anmeld Citér

9. februar 2024

MortilF+V

Darling skriver:

Og så var jeg efterfølgende dum nok til at tage en digital æl-test. Den var negativ. Hvad pokker sker der i min krop..

Anmeld Citér

9. februar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
MortilF skriver:

Og så var jeg efterfølgende dum nok til at tage en digital æl-test. Den var negativ. Hvad pokker sker der i min krop..

Prøv at tag en graviditetstest. Ikke alle graviditeter er ens selvom det er samme kvinde. Jeg vil vove at påstår at du nok er gravid

Anmeld Citér

9. februar 2024

MortilF+V

Love Angel skriver:

Prøv at tag en graviditetstest. Ikke alle graviditeter er ens selvom det er samme kvinde. Jeg vil vove at påstår at du nok er gravid

Jeg tør ikke..Ej, jo. Men vil jo blive skuffet, hvis den er negativ..Det vil vi nok allesammen, i denne kategori.

Det vil være så vildt, hvis jeg er.

Puha! Nu bliver jeg da først helt skør.

Anmeld Citér

9. februar 2024

Darling

MortilF skriver:

Jeg stemmer også i med en gtest, smerter er desværre ikke lige med æl. Du kan aldrig være sikker medmindre det er bekræftet med en scanning eller blodprøve. Kroppen er vild og køre til tider sit eget show

At du først har kunne teste sent en gang betyder ikke noget alle  graviditer er forskellige, også dine egne. Enten er du gravid eller din krop har fejlet den første æl, for du har ikke ægløsning to gange

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.