Barnepige svarer ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.708 visninger
12 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. februar 2024

Anonym trådstarter

En gang om ugen, har jeg en kort aftenvagt på 3 timer, det plejer at være storebror på 20 år, som har passet lillebror på 4 år, men han er nu flyttet langt væk, så har fundet en barnepige på 17 år.

Hun var her 3 timer i forgårs, og skulle også have været kommet igår nogle timer, inden opstart idag, men hun aflyst igår formiddag, da hun var kommet i tanke om, at hun havde psykolog og læge efter skole

Jeg skriver så tilbage, at det er ok, bare jeg kan regne med hun kommer idag, og i lidt godt tid, så min 4 årige er nogenlunde tryg i det, når jeg tager på job, men hun svarer ikke, og jeg ved ikke om jeg i det hele taget nu kan komme på job

En anden barnepige har meldt sig på banen, men tanken om at skulle overlade min 4 årige, til en vi kun har kendt en lille times tid, har jeg det absolut ikke godt med, men skal også passe mit job, som er vores eksistens grundlag, lå syg sidste uge, ellers havde jeg meldt mig syg.

Hvad ville i gøre i min situation ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2024

Anonym

Hvor sent er din aftenvagt? Jeg tror jeg ville forsøge at lave en aftale med en af vennerne fra børnehaven. 
Jeg ville ikke bruge den barnepige der aflyste igår og ikke svarer idag i fremtiden heller. Det er for upålideligt. Så hellere prøve at finde en anden og lære hende at kende. 

Anmeld Citér

8. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor sent er din aftenvagt? Jeg tror jeg ville forsøge at lave en aftale med en af vennerne fra børnehaven. 
Jeg ville ikke bruge den barnepige der aflyste igår og ikke svarer idag i fremtiden heller. Det er for upålideligt. Så hellere prøve at finde en anden og lære hende at kende. 

Det bliver for sent, da opgaven er hovedsageligt at putte min 4 årige, det er fra kl.7 - 22.

Anmeld Citér

8. februar 2024

HilliHallo

I nødstilfælde; kan han komme med på job og sove på en sofa fx?

Anmeld Citér

8. februar 2024

B&J

Den nye barnepige der har meld sig på banden lyder da mere stabil ind hende du havde fåede.

Jeg ville inviterer hende over 2 timer før eller når hun kan også få en snak med hende inden.

Anmeld Citér

8. februar 2024

Anonym trådstarter

Den nye barnepige der har meld sig på banden lyder da mere stabil ind hende du havde fåede.

Jeg ville inviterer hende over 2 timer før eller når hun kan også få en snak med hende inden.

Det er vi enige om, hun kan dog ikke starte idag alligevel, så skal have fundet en løsning til idag

Anmeld Citér

8. februar 2024

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg ville bare skrive glem det til den første og så tage den næste 

Hvad du skal i aften, Tja, har I ikke nogen i kender godt som kan bruges til nøds?

Anmeld Citér

8. februar 2024

Anonym

Ville prøve den nye, den anden lyder ustabil. 

Og du melder dig naturligvis ikke syg , men betaler selv for en fridag....

Det andet er udnyttelse af din arbejdsgiver.  Der har udgifter hver gang du melder dig syg.

Anmeld Citér

9. februar 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Nu er jeg lidt nysgerrig - fik du fat i barnepigen?

Hvis hun eller virker sød og stabil nok, så ville jeg lade hende komme. Alt efter hendes grund til ikke at svare selvfølgelig. Hun kan jo have ligget og sovet eller andet, da du skrev. 

Du kan jo beholde begge to og bruge dem på skift, så du har en back-up, hvis den ene ikke kan, bliver syg eller andet. 

Anmeld Citér

9. februar 2024

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Nu er jeg lidt nysgerrig - fik du fat i barnepigen?

Hvis hun eller virker sød og stabil nok, så ville jeg lade hende komme. Alt efter hendes grund til ikke at svare selvfølgelig. Hun kan jo have ligget og sovet eller andet, da du skrev. 

Du kan jo beholde begge to og bruge dem på skift, så du har en back-up, hvis den ene ikke kan, bliver syg eller andet. 

Jeg fik fat på hende, og der var ingen derfor har jeg ikke svaret i 4 dage, og så kom hun også lige 20 minutter for sent, og undskyldte det ikke, man kommer bare ikke for sent, første gang man skal være barnepige for en, eller man kan i det mindste sende en besked

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.