Hvad har jeg brug for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2024

Anonym

Hos os er det pga kronisk sygdom vigtigt at jeg får min alenetid til at kunne lade op og ikke kører surt i det på sigt. For mig virker hold stort virkelig godt! Jeg har før gået til zumba i et fitnesscenter, men går i dag til gymnastik en gang om ugen i to timer og det er guld værd! Det er noget vi er nødt til at prioritere at have tid til og jeg håber på sigt t kunne kommet til at gå på et ekstra hold, så det er 2x 1.5-2 timer om ugen.

For mig hjælper det fo di jeg er nødt til at koncentrere mig om vores serier og jeg får snakket med andre voksen hvor det er andet en familie og kollegaer jeg snakker med.

Der ud over ses jeg med en veninde nok en gang hver anden til tredje måned med en veninde hvor jeg har hele dagen hvis det er hvad jeg har lyst til.

Håber for dig du finder noget som hjælper og at mit indput kan bruges til noget ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2024

Anonym

Nu har vi kun et barn så måske lidt lettere. Men vi rejser faktisk hver for sig. Jeg tager eksempelvis fire dage til London til sommer alene. Og min mand tager på roadtrip rundt i Danmark. Det lader i den grad os begge op ved tanken om sådan en tur. Så selvom det ikke er noget vi gør sammen får vi begge mere energi. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.