mor_sabina skriver:
Det lyder rigtig meget lig vores mad situation. Jeg er også lidt ked af ikke at amme så meget mere, nu det er ved at være forbi ihvertfald. Men hvordan får du nok mælk ind i løbet af dagen, for jeg synes det er drøn svært han skal jo spise hele tiden?
Vores kurve er fladet helt ud nu, men min sundhedsplejerske sagde at det varhelt normalt i hans alder at den ikke blev ved med at stige så voldsomt mere. jeg krydser fingrer for at han bare er forud for sin tid
altså jeg ammer mellem kl 4 og 05.30 og en sjælden gang en gang mere omkring 06.30. så får han grød + mme i snapseglas mellem kl 08-08-30 nogle dag tager det 15 min andre dag 1 time. han spiser så ikke før kl 11.30-12.30 tiden igen så sover han 2-2½ time hvor han så for lidt frugt med mme til + et snapseglas hvor jeg har mme i når han vågner ca ved en 15 tiden. og så får han mos til aften mellem 17-18 hvor han igen fået et snapseglas, dert variere meget om han drikker 10 ml eller 60 ml nogle dag vil han næste kun have mme og så er det jo sådan andre dage gider han det ikke og jeg få lidt i ham med en ske.
syntes osse det kan være svært til tiden men forsøger at vi spiser lige enden han bliver overtræt, for hvis han bliver det kan jeg lige så godt droppe at få noget i ham, eller hvis der er nogen som sidder og kigger med.
ang amming så putter vi utrolig meget på gulvet og hygger lige enden han skal putte og så sover han jo nede hos mig om morgnen når manden tog på arbejde. men nu skal han jo til at gå hjemme så nu bliver rigtig meget familie hygge. (hvis vi så bare kunne sover længe)
Anmeld