mor_sabina skriver:
Jeg laver risgrød kun på mme!? Måske du kunne få lidt ekstra i ham der.
Hvad med avokado er det ikke lidt mere fed end andet grønt? Tænker bare at du måske kan prøve at tilsætte maden så mangekalorier som muligt!? Jeg er ikke sundhedsplejerske så det er kun en tanke, men jeg håber i finder svaret og som flere siger så længe Nicklas er glad.
stort
det er ikke nemt med alle de bekymringer som mor.
jeg laver grøden på vand først da der står på pakken at det ikke må bliver mere en 40 grader. og så kommer jeg mme i svarende en mængde vand jeg har lavet grød på.
har prøvet det med avokado de sidate to dage og det er han helt vild med har blendet en hel avokado og tidsat 60 ml færdig blandet mme han var hel vild i varmen efter det og så har han drukket omkring 60 ml mme til.
vi hvade ham på vægen her hjemme i går og der vejede han 7.7 md tøj så. så hvis det passer så har han taget 1.1 kg på siden mandag.
glæder mig utrolig meget til at se hvor meget han har taget på, på tirsdag. vi snakkede lige om her til aften at det virkede som om han osse var skudt helt vildt i vejret, han fleecdragt er i verfald blevet mindre de sidste par dage
Anmeld