Dødsangst og sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2024

Hanspige

Kir skriver:

Nu er corona jo også kendt for at have hoste som senfølge, så det synes jeg ikke lyder så underligt

Skrev jo også at jeg nærmest ikke kender nogen der hoster efter sygdom.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2024

Kir

Hanspige skriver:

Skrev jo også at jeg nærmest ikke kender nogen der hoster efter sygdom.

Sorry, læste det som om du ikke kender nogen der ikke hoster efter sygdom, min fejl

Anmeld Citér

16. marts 2024

Kontrast

Ja det er mig igen. Jeg har stadig den hoste og kan ikke slippe af med den. Og mine tanker løber virkelig løbsk i dag. Jeg er sikker på at mine dage er talte. For hvor mange unge mennesker hoster 4 måneder i træk?

Anmeld Citér

16. marts 2024

Tullebadulle

Kontrast skriver:

Ja det er mig igen. Jeg har stadig den hoste og kan ikke slippe af med den. Og mine tanker løber virkelig løbsk i dag. Jeg er sikker på at mine dage er talte. For hvor mange unge mennesker hoster 4 måneder i træk?

En hel del.. kighoste kan vare 6 mnd sagtens

Anmeld Citér

16. marts 2024

Tullebadulle

Min mand har fået overstået din hoste på 5 mnd ved at tage noget avamys spray i næsen (recept) og skylle næse to gange om dagen med en blød flaske med saltvand (kan købes på apoteket). Det har hjulpet. 

Anmeld Citér

16. marts 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Kontrast skriver:

Du skrev tidligere, at du havde haft en virus sygdom. Og at alle test derudover var normale. Så blot nysgerrig over, hvad du er bange for at fejle?

Anmeld Citér

16. marts 2024

Hanspige

Kontrast skriver:

Ret mange faktisk.. 

Kig hoste, virus, covid osv osv.. 

Anmeld Citér

16. marts 2024

MP5769

Profilbillede for MP5769
Kontrast skriver:

Mig blandt andet da jeg var 26 blev jeg syg og det tog mellem 9 og 12 måneder før det gik helt over.

Det er ikke så unormalt som man tror.

Der har ikke være noget siden og de efterfølgende gang jeg har været syg var det ovre på under en måned. Jeg brugt Halls elelr andre bolcher når jeg kunne mærke et hosteanfald var på vej og det hjalp som regel med at holde det i skak

Anmeld Citér

16. marts 2024

Pb18

Min kollega hostede også i flere måneder. Hun gik til lægen og har fået konstateret astma. Hun har aldrig haft problemer før og hun er en voksen dame. Lægen mente at det var en eftervirkning af corona. Men få det undersøgt, for det kan jo sagtens være ufarligt og stadig kræve behandling 

Anmeld Citér

16. marts 2024

Panther

Profilbillede for Panther

Og så er der også stadig muligheden for at det er psykosomatisk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.