Endnu en update herfra.
Min menstruation kom den 13. april, så jeg var til skanning den 24. april og igen den 26. april, hvor der blev aftalt ægoplægning den 2. maj.
Jeg havde læst, at ægoplægning normalt tager 10 min. og er uden ubehag… sådan gik det desværre ikke her. Min livmoderhals er åbenbart meget smal, så det tog 45 min. og det ville være en stor fed løgn, hvis jeg sagde, at det ikke gjorde ondt
Det blødte en del, så min kæreste, som sad ved siden af blev helt dårlig. Men det lykkedes til sidst og nu går vi og venter.
Planen er, at jeg skal have taget blodprøve på tirsdag, men jeg kan selvfølgelig ikke lade være med at teste
Idag (præcis en uge efter ægoplægningen) tog jeg denne test og både min kæreste og jeg synes, at vi kan se en svag streg, så nu krydser jeg fingre for, at den bliver tydeligere henover de næste par dage
og så er jeg spændt på blodprøven i næste uge.
De brugte kun det ene æg i forbindelse med ægoplægningen, så skulle det ikke lykkes, så har vi et forsøg mere uden at skulle igennem alt for mange hormoner og ægudtagning igen… men jeg håber virkelig, at vi er så heldige, at den bare er der i første huk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér