Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold kæft, hvor er i bare søde! Bliver helt rørt af jeres åbenhed og villighed til at dele ud af jeres egne erfaringer og tanker om det at amme eller ikke amme
Bider mærke i at flere af jer nævner det her med, at holde på at det er mig eller min kæreste, der giver flaske det første stykke tid. Det havde jeg nok lidt set som en selvfølgelighed - men kan da godt se, at fx en (helt sikkert velmenende ) ivrig mormor/farmor kan opfatte det, som en ‘tjans’ der er ‘up for grabs’
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hold kæft, hvor er i bare søde! Bliver helt rørt af jeres åbenhed og villighed til at dele ud af jeres egne erfaringer og tanker om det at amme eller ikke amme Bider mærke i at flere af jer nævner det her med, at holde på at det er mig eller min kæreste, der giver flaske det første stykke tid. Det havde jeg nok lidt set som en selvfølgelighed - men kan da godt se, at fx en (helt sikkert velmenende ) ivrig mormor/farmor kan opfatte det, som en ‘tjans’ der er ‘up for grabs’
Tro mig, nogen tror det er allemands tjans så ja .. så vigtigt man sætter grænser fra start, da de ellers vil blive ved og måske du først er klar senere og derfor kommer til at overskride dine grænser for tidligt. Så mærk efter for at undgå konflikten med “jamen jeg måtte da gerne sidste gang”.
Lad det kun være dig og babys far, der giver flaske. Og hold fast i det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128