Hvor mange har set hjerteblink og mistet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Kis92 skriver:

Det var heller ikke helt sådan hun sagde det. Men det var sådan jeg hørte det, og valgte ikke at tror på. Mit 'barnet' var for sygt til verden.

Men jeg går og har ondt i det meste af min krop og har lidt vejrtræknings problemer på grund af det, så på den måde er min krop måske heller ikke helt i topform til graviditet og en fødsel. Ikke at det skal stoppe mig.

Det er godt, at du ikke tror på det, for som du har ret i, så var barnet for sygt til at leve.. 

Altså du får det nok ret hårdt under graviditet og fødsel, men ja det skal da ikke hindre, at du bliver mor, hvis du ønsker det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2024

Flnad84

Jeg har prøvet at være til veloverstået nf for så 10 dage efter at tage til privat kønsscanning (14+4), hvor hjertet desværre var gået i stå. Vi fik obduceret men de fandt ikke ud af hvorfor hun døde… 

Anmeld Citér

19. januar 2024

Tullebadulle

Jeg fik at vide at der er ca 5-7 pct sandsynlighed for at miste efter hjerteblink i uge 7. 
Efter vellykket nakkefold er risikoen 2 pct. 

Anmeld Citér

19. januar 2024

Tip!

Jeg havde set min lille fine pige på flere scanninger - Men mistede hende i uge 18, da jeg gik i spontan fødsel. 
Hun blev obduceret og jeg kender derfor grunden til det. 

Anmeld Citér

19. januar 2024

EmmaMD

To gange desværre

Men selvom det er svært, er det ikke ens egen skyld. Vi fik aldrig svar på hvorfor, men at det var meget normalt.

Anmeld Citér

19. januar 2024

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg har mistet tre og den ene så jeg hjerteblink uge 8 men det var langsomt og fosteret for lille. Så vidste godt det ikke så så godt ud.

Anmeld Citér

19. januar 2024

Optimom

Profilbillede for Optimom

To gange: Spontan abort i uge 12 og kromosomfejl uge 27. Det gør så vanvittigt ondt. Men de 3 børn jeg har er det hele værd. 

Held og lykke, håber at det går godt for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.