Hvor mange har set hjerteblink og mistet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.337 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2024

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften siger. Hvem har set hjerteblink og senere mistet. Fandt I ud af hvorfor? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har prøvet det, desværre. Jeg blødte og gik derfor en tidlig scanning med hjerteblink. Jeg fik endnu en scanning ugen efter, hvor der stadig var hjerteblink og fosteret var vokset som det skulle. Jeg blødte stadig, og fik endnu en scanning nogle dage efter, hvor hjertet desværre var stoppet og jeg aborterede det hele et par dage efter. Jeg fandt ikke ud af hvorfor, det gør man nok sjældent med mindre det er et gentagende problem. 

Men langt de fleste vil jo få et levedygtigt barn når man har set hjerteblink. 95-98%. Men det betyder jo også at nogle få vil opleve det modsatte.

Håber at alt går godt for dig, tænker der ligger noget nervøsitet bag dit spørgsmål?

Anmeld Citér

18. januar 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Vi så hjerteblink i uge 7, og baby døde i slutningen af uge 7/starten af uge 8.. Så den døde få dage efter, vi så hjerteblink .. 

Vi fandt ikke ud af hvorfor, men højst sandsynligt en kromosomfejl, mente lægerne 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Anonym trådstarter

Vi har selv mistet og vil prøve igen, men jeg er bange for at det vil ske igen! Jeg tror bare jeg mangler en forklaring hvorfor. Om man kan gøre noget anderledes i næste forsøg. 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Anonym

Vi har desværre prøvet det tre gange. Den ene gang var pga kromosomfejl, de to andre gange kender vi ikke årsagen til. 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Anonym

Flere gange. 

Imellem uge 8 og uge 12 .

Anmeld Citér

18. januar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Vi var til tidlig scanning da jeg var så bekymret, uge 7. Der var hjerteslag, men barnet var for lille. Genscanning en uge senere, hvor hjertet var stoppet. Grunden kendes ikke. 

Jeg har lige været til en kropsbehandler, der konstater at mit bækken er skævt. Hun sagde at det kunne være en grund. Dog kan jeg bedre forholde mig til at barnet var syg og det var derfor. Da jeg var gravid med min dreng gik jeg til kiropraktor og da mener jeg også at jeg var skæv/låst en bækkenet, og trods det fik jeg en dejlig barn.

Anmeld Citér

19. januar 2024

Darling

Du kan ikke gøre noget anderledes, for du kan ikke gøre fra eller til. Det er ikke din skyld  

Anmeld Citér

19. januar 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Kis92 skriver:

Vi var til tidlig scanning da jeg var så bekymret, uge 7. Der var hjerteslag, men barnet var for lille. Genscanning en uge senere, hvor hjertet var stoppet. Grunden kendes ikke. 

Jeg har lige været til en kropsbehandler, der konstater at mit bækken er skævt. Hun sagde at det kunne være en grund. Dog kan jeg bedre forholde mig til at barnet var syg og det var derfor. Da jeg var gravid med min dreng gik jeg til kiropraktor og da mener jeg også at jeg var skæv/låst en bækkenet, og trods det fik jeg en dejlig barn.

Hjertet stopper ikke med at slå, bare fordi du er skæv i bækkenet.. Altså rent logisk, så giver det jo absolut ingen mening.. Hvor er det dog en dårlig behandler, du var til ..

Så nej det er IKKE din skyld eller noget du har gjort.. Rent statistik set stopper hjertet med at slå, fordi barnet er sygt, hvilket også logisk giver mere mening 

Anmeld Citér

19. januar 2024

Kis92

Profilbillede for Kis92

Hjertet stopper ikke med at slå, bare fordi du er skæv i bækkenet.. Altså rent logisk, så giver det jo absolut ingen mening.. Hvor er det dog en dårlig behandler, du var til ..

Så nej det er IKKE din skyld eller noget du har gjort.. Rent statistik set stopper hjertet med at slå, fordi barnet er sygt, hvilket også logisk giver mere mening 

Det var heller ikke helt sådan hun sagde det. Men det var sådan jeg hørte det, og valgte ikke at tror på. Mit 'barnet' var for sygt til verden.

Men jeg går og har ondt i det meste af min krop og har lidt vejrtræknings problemer på grund af det, så på den måde er min krop måske heller ikke helt i topform til graviditet og en fødsel. Ikke at det skal stoppe mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.