Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Blodprøver kan sjældent bruges til noget,så sent i graviditeten,da hcg ikke stiger så meget der,og faktidk både kan stangere eller falde en smule i en sund graviditet. Der skal en scanning til.
Blodprøver kan sjældent bruges til noget,så sent i graviditeten,da hcg ikke stiger så meget der,og faktidk både kan stangere eller falde en smule i en sund graviditet.
Der skal en scanning til.
Sent i graviditeten? Hun er 7 uger henne hvilket da på ingen måde er sent.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tak for jeres svar Her med en lille Update: Jeg fik i dag en tid til scanning Der var hjerteblink og liv og glade dage Dog kunne de se at der lå en lille blødning inde i livmoderen. Det havde dog intet med Bebs at gøre Så vi krydser for at det forbliver hvor det skal jeg skal sygemeldes og være sengeliggende så meget som muligt indtil blødningen er stoppet hel. og skal til Scanning om 10-14 dage Så hvis I har nogle fede serier eller lign. Jeg kan benche, så skriv dem endeligt men hold nu k… hvor er jeg lettet og glad
Tak for jeres svar
Her med en lille Update: Jeg fik i dag en tid til scanning
Der var hjerteblink og liv og glade dage
Dog kunne de se at der lå en lille blødning inde i livmoderen. Det havde dog intet med Bebs at gøre Så vi krydser for at det forbliver hvor det skal
jeg skal sygemeldes og være sengeliggende så meget som muligt indtil blødningen er stoppet hel. og skal til Scanning om 10-14 dage
Så hvis I har nogle fede serier eller lign. Jeg kan benche, så skriv dem endeligt
men hold nu k… hvor er jeg lettet og glad
Sikke en god update! Håber alt det bedste for dig og bebs
Ehm… nyt spørgsmål:
min HCG er faldet fra 101561 til 11007 på 2 dage…. Og vi så hjerteblink og liv i går…. Hvor beskeden lød at alt var fint, og at vi ikke var ved at miste Tænker I ikke at der kan være en tastefejl?
Hjerteblink er jo desværre aldrig en garanti for at det ender godt og faldende hcg er ikke gode tegn
Det tror jeg, at jeg ville ringe til dem og spørge om.
Anonym skriver: Ehm… nyt spørgsmål: min HCG er faldet fra 101561 til 11007 på 2 dage…. Og vi så hjerteblink og liv i går…. Hvor beskeden lød at alt var fint, og at vi ikke var ved at miste Tænker I ikke at der kan være en tastefejl?
Kære TS
Hvordan går det hos dig? Har du været i scanning igen?
Anonym skriver: Kære TS Hvordan går det hos dig? Har du været i scanning igen?
Det går helt fint. jeg snakkede med dem hos lægen i dag. De var også forundret over prøven.
Så der blev taget en ny prøve. Den var steget. Så alt er godt
jeg slapper igen af, og tager den med ro. Mens jeg venter på at blødningen stopper
Det går helt fint. jeg snakkede med dem hos lægen i dag. De var også forundret over prøven. Så der blev taget en ny prøve. Den var steget. Så alt er godt jeg slapper igen af, og tager den med ro. Mens jeg venter på at blødningen stopper
Pyha.. Jeg er glad for at det går den rigtige vej, og håber virkelig ikke at der kommer flere forskrækkelser.
Held og lykke med det hele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128