Hjælp… blødning uge 8

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.188 visninger
17 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. januar 2024

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Er 7+3 og er i dag begyndt at bløde.

vi så liv og hjerteblink i lørdags

I går havde jeg det underligt, og skidt på en uforklarlig måde. I dag bliver jeg så hjemme fra job, sover to timer. Da jeg rejser mig fra sengen, har jeg en stor blødning igennem trusser og Leggins. 

det er en frisk blødning. Men der var meget. Det har resten af dagen været aftagende. 

jeg har ingen smerter. Eller større ubehag. Jeg er bare dybt ulykkelig.

var for 4 mdr. siden i Sverige og få en sen-abort grundet sygt foster. Så havde virkeligt regnet med at det nu var vores tur

er der andre der har oplevet lign.? Og er det gået godt eller skidt? 

jeg har i dag fået taget en Bl.pr ved e.l. Og skal igen fredag for at se udviklingen på HCG. 
den var på 101156 ��������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2024

Anonym

Jeg har oplevet det samme. Jeg mistede desværre! Jeg fik også blødning i uge 8 (havde også set hjerteblink ugen inde) Det startede med blødning uden smerter og et par dage senere gik det desværre galt. Store klumper og mange smerter. Det er jo ikke ens betydende med at det er det der sker. Hvis jeg var dig, ville jeg få en scanning i morgen, så du ved besked. Det kan jo også være mange andre ting ☺️

Anmeld Citér

17. januar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har oplevet det samme. Jeg mistede desværre! Jeg fik også blødning i uge 8 (havde også set hjerteblink ugen inde) Det startede med blødning uden smerter og et par dage senere gik det desværre galt. Store klumper og mange smerter. Det er jo ikke ens betydende med at det er det der sker. Hvis jeg var dig, ville jeg få en scanning i morgen, så du ved besked. Det kan jo også være mange andre ting ☺️

Tak for dit svar  
Er ked af dit tab  

jeg tror også at det går den vej, men jeg håber så inderligt at jeg tager fejl

Hvad lå din første Bl.pr hCG måling på? 

Anmeld Citér

17. januar 2024

Anonym

Den kan du desværre ikke bruge til noget. Jeg tog først til læge en uge senere, da min kæreste sagde at det burde jeg, men der var den på ca. 500. Jeg havde egentlig tænkt at min krop jo klarede det selv.

Jeg håber virkelig at du ikke kommer i samme båd som mig!

Anmeld Citér

17. januar 2024

Anonym

Vent på den anden blodprøve, en blodprøve kan ikke stå alene og du kan ikke bruge andres blodprøver til noget. Det er så forskelligt hvor hurtigt man danner hcg så det kan du ikke bruge til noget. 

Jeg er ked af dit tab tidligere og håber det bare er en ubetydelig blødning, kan du ikke vente to dage på en blodprøve mere så se om du kan få en scanning i morgen

Anmeld Citér

18. januar 2024

Anonym

Hvis blødningem er aftaget og du ikke har haft smerter, så betyder det ikke nødvendigvis noget. Jeg har blødt i 2 af 3 graviditeter. Alle efter jeg har set hjerteblink og både i uge 6, 7, 8, 9, og 14. Alle gange store mængder frisk blødning, men uden smerter. Mængderne har været så det føltes som om jeg decideret tissede i bukserne -og jeg gennemvædede adskillige bind. Kun ved én af bødningerne kunne de finde en årsag, men der har altid været liv ved de efterfølgende scanninger og alle tre fostre er end ud som dejlige, levende børn

Men uvisheden imens man står i det! Det er forfærdeligt.. og jeg troede selv flere gange at det var slut og fik et chok når lægerne sagde jeg stadig var gravid. Og for mit vedkommende har psykoterapi hos en jordemoder været udslagsgivende for at jeg turde knytte mig til det lille foster ❤️

Husk når dit hcg er så højt, så skal det ikke længere fordoble sig men bare vise en god stigning. Mine blodprøver gik fra ca 7000 til ca 11.000 og lægen var meget tilfreds og jeg var vildt bange indtil jeg fik den info 

Jeg håber for dig Du har ikke haft det nemt

Anmeld Citér

18. januar 2024

Tip!

Jeg blødte ofte i min graviditet med min datter - helt frem til uge 9-10 stykker. Blev tjekket ofte hos læge og blev scannet på sygehuset og privat. Det er ikke unormalt at bløde i en graviditet, og det betyder nødvendigvis ikke at baby ikke holder fast. Der kan sidde “gammel” blod som løsner sig og kommer ud. 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Anonym

Blodprøver kan sjældent bruges til noget,så sent i graviditeten,da hcg ikke stiger så meget der,og faktidk både kan stangere eller falde en smule i en sund graviditet.

Der skal en scanning til.

Anmeld Citér

18. januar 2024

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar  

Her med en lille Update: Jeg fik i dag en tid til scanning

Der var hjerteblink og liv og glade dage

Dog kunne de se at der lå en lille blødning inde i livmoderen. Det havde dog intet med Bebs at gøre Så vi krydser for at det forbliver hvor det skal

jeg skal sygemeldes og være sengeliggende så meget som muligt indtil blødningen er stoppet hel. 
og skal til Scanning om 10-14 dage  

Så hvis I har nogle fede serier eller lign. Jeg kan benche, så skriv dem endeligt  

men hold nu k… hvor er jeg lettet og glad

Anmeld Citér

18. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa. 

Er 7+3 og er i dag begyndt at bløde.

vi så liv og hjerteblink i lørdags

I går havde jeg det underligt, og skidt på en uforklarlig måde. I dag bliver jeg så hjemme fra job, sover to timer. Da jeg rejser mig fra sengen, har jeg en stor blødning igennem trusser og Leggins. 

det er en frisk blødning. Men der var meget. Det har resten af dagen været aftagende. 

jeg har ingen smerter. Eller større ubehag. Jeg er bare dybt ulykkelig.

var for 4 mdr. siden i Sverige og få en sen-abort grundet sygt foster. Så havde virkeligt regnet med at det nu var vores tur

er der andre der har oplevet lign.? Og er det gået godt eller skidt? 

jeg har i dag fået taget en Bl.pr ved e.l. Og skal igen fredag for at se udviklingen på HCG. 
den var på 101156 ��������

Jeg blødte både i uge 6 og i uge 8. Meget kraftig blødning uden smerter. Men aftog også opad dagen. Var dybt ulykkelig og var sikker på alt håb var ude. Men ved siden af mig ligger min 9 årige dreng og sover. Så alt endte godt alligevel. 

håber det samme er tilfældet for dig

hcg tallet er ihverfald flot 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.