Hej
Min mand er syg med feber og har haft høj feber(39,5+), særligt om eftermiddagen/aftenen. Dette har han haft i 10 dage.
Efter 5 dage(fredag) kontaktede han lægen, der gav ham penicillin mod lungebetændelse fordi hans infektionstal var let forhøjet. Mandag kontaktede han icen lægen igen da der ingen effekt havde været af penicillinen. Her mente hun at det var en virus, men infektionstallene var steget lidt. Han fik en ny tid til tjek af infektionstal, disse var igen steget lidt og hun podede ham for influenza og corona. Corona har vi selv testet negativ for. Og så gav hun har en ny omgang penicillin som var mere bredspektret.
Men jeg er altså lidt bekymret for min mand. Han er virkelig skidt, som i virkelig skidt. Han plejer at deltage på lige fod med mig i dagligdagen. Men noget så simpelt som at tømme opvaskemaskinen magter han bare ikke og han ser virkelig dårlig ud.
Jeg ved godt I ikke er læger eller spåmænd, men jeg bliver bare bekymret når han er SÅ dårlig så længe. Kan I berolige mig lidt? Er I, eller kender I nogen der også er hårdt ramt af et eller andet uforklarligt?
Anmeld
Citér