Realistisk budget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2024

Anonym

Vi blev gift på et strandhotel for 14 år siden. 

Min kjole blev syet af en bekendt, så kun stofprisen slap jeg med. Det gav mine forældre + stiletter. 

Min mands jakkesæt var til den dyre side Vielsesringe omkring 17.000kr.

Bryllupskage blev lavet af en bekendt, så ingen udgift til den. 

Blomster på stedet(kæmpe hjerte, blomster til bordet, æresport m.m.) samt bilkørsel, gav mine svigerforældre

Vi var 50 med overnatning. Velkomstdrink, 5 retters menu med servering. Vine under maden og efterfølgende fri bar. 
Vi havde bestilt band der spillede 3 timer. 

Afsluttede med natmad og kransekage. 

135.000kr. gav vi selv. Og så er der selvfølgelig det vi fik af forældre/svigerforældre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2024

Anonym

Vi holdte det hjemme,og vi var 17,og vi endte i ca 65.000kr incl at min kjole var købt privat til 1800kr,og at vi sparede 33.000 på vores vielsesringe,da min søster er guldsmed.

Anmeld Citér

17. januar 2024

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Vi skal giftes og vil gerne invitere ca 50 gæster. 

Hvad er realistisk af budget til spisning. Vi ønsker ikke at stå for det selv, (dvs vi ønsker ikke selv at leje lokale mv) men ønsker heller ikke et bryllup til 100.000kr. 
Vi bor i Vejle,Horsens, Skanderborg området.

er der nogle ting man skal være særligt opmærksomme på når man booker til bryllup? (Findes der nogle fælder eller lign)  

Vi er helt nybegyndere i selskabsbranchen ��

Vi lejede det lokale forsamlingshus, fik mad fra smageriet (helt fantastisk) havde 2 til at hjælpe i køkkenet, vi pyntede selv op og tog selv ned.

Drikkevarer hentede vi over grænsen

Vi gav ca 20.000 for 30 personer. 

(Vel at mærke med tøj, bordpynt osv. Osv.)

Og vi manglede intet.

Anmeld Citér

17. januar 2024

JC2014

Profilbillede for JC2014

Vi brugte omkring 25.000 kr. på vores bryllup for 9 år siden. Det blev holdt hos min mor, og der kom ca. 25 personer. Mad og bryllupskage blev bestilt udefra. Drikkevarer blev hentet over grænsen. Pynten lavede jeg selv. Ringene bestilte vi hjem fra Tyskland. Vi havde bestilt en professionel fotograf til at komme i kirken, men til festen fik vi min onkel til at tage lidt billeder undervejs. Brudekjolen blev købt brugt - en fantastisk smuk kjole fra Panayotis med en nypris på 17.000 kr. fik jeg lov til at købe nyrenset for 2.500 kr. inkl. et langt slør. Den passede perfekt, og skulle ikke tilpasses. De fleste vil gerne lade en prøve kjolen inden et evt. køb. Hvis man er åben for at ikke at holde et kæmpe hotelbryllup hvor alt skal købes fra ny, er der mange muligheder for at gøre det til et mere overskueligt budget.

Anmeld Citér

19. januar 2024

ScorpioMama94!

Profilbillede for ScorpioMama94!

Vi brugte 160.000 kr. inkl. ALT / brudekjole og jakkesæt

Mad og drikke / dessert og snacks

Vores budget var 100.000, men ... så ... var der jo lige en flot brudekjole... og DJ'en .. skulle lige med også. 

Der kom godt nok også 150 gæster.

Brylluppet var I KBH

September 2023 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.