Regelmæssig menstruation efter p-pillestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2024

Christy123

Profilbillede for Christy123

Hvornår blev i gravide efter p-pille stop, samt hvornår blev jeres menstruation nogenlunde regelmæssig igen? 
Jeg synes jeg bliver utålmodig haha. Og jeg ved godt det kan tage tid. Men det er 6 måneder siden jeg stoppede på p-piller, og min cyklus er stadig ikke i nærheden af at være normal igen. Projekt baby osv. kan tage lang tid, det ved jeg. Men det er pisse irriterende at man først og fremmest også skal gå og vente længe på at ens menstruation er regelmæssig.

I denne graviditet stoppede jeg med pillerne midt i pakken - havde taget ca 10 piller.

Jeg begyndte så at bløde i nogle dage, og efter en måned fik jeg mens, og blev gravid i 4. cyklus.

Inden min første graviditet blev den også hurtigt regelmæssig, og blev først gravid i 9. cyklus.

Ventetiden kan virkelig være hård 

Held og lykke  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hvornår blev i gravide efter p-pille stop, samt hvornår blev jeres menstruation nogenlunde regelmæssig igen? 
Jeg synes jeg bliver utålmodig haha. Og jeg ved godt det kan tage tid. Men det er 6 måneder siden jeg stoppede på p-piller, og min cyklus er stadig ikke i nærheden af at være normal igen. Projekt baby osv. kan tage lang tid, det ved jeg. Men det er pisse irriterende at man først og fremmest også skal gå og vente længe på at ens menstruation er regelmæssig.

Måneden efter p-pille stop blev jeg gravid og da jeg havde født, startede min mens præcis den dag som den cyklus jeg havde på p-pillerne. 

Anmeld Citér

15. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Jeg fik først min menstruation 6 måneder efter jeg stoppede med p-piller. Min cyklus var ikke regelmæssig. 

Jeg blev gravid 6 måneder efter, men det endte desværre i en SA. Blev gravid igen ved næste ægløsning og fik min datter.

Har siden da kæmpet on/off I 8 år for en 2'er. Blev gravid i juni, men mistede desværre i uge 10. 

Min cyklus har været et rod siden og er ikke blevet gravid igen. Jeg håber på, at det kan lade sig gøre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.