Regelmæssig menstruation efter p-pillestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2024

Anonym trådstarter

Hvornår blev i gravide efter p-pille stop, samt hvornår blev jeres menstruation nogenlunde regelmæssig igen? 
Jeg synes jeg bliver utålmodig haha. Og jeg ved godt det kan tage tid. Men det er 6 måneder siden jeg stoppede på p-piller, og min cyklus er stadig ikke i nærheden af at være normal igen. Projekt baby osv. kan tage lang tid, det ved jeg. Men det er pisse irriterende at man først og fremmest også skal gå og vente længe på at ens menstruation er regelmæssig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hvornår blev i gravide efter p-pille stop, samt hvornår blev jeres menstruation nogenlunde regelmæssig igen? 
Jeg synes jeg bliver utålmodig haha. Og jeg ved godt det kan tage tid. Men det er 6 måneder siden jeg stoppede på p-piller, og min cyklus er stadig ikke i nærheden af at være normal igen. Projekt baby osv. kan tage lang tid, det ved jeg. Men det er pisse irriterende at man først og fremmest også skal gå og vente længe på at ens menstruation er regelmæssig.

Jeg var ikk på projekt baby da jeg stoppede på mine p-piller. Så lige den del har jeg ikk svar på. 
men min menstruation var regelmæssig allerede måneden efter jeg stoppede på dem. Det var kun 2-4 dages variering hver gang 

Anmeld Citér

14. januar 2024

Anonym

Der kan desværre gå et helt år før din cyklus er normal igen efter drop på p-piller. 

Min cyklus var normal fra jeg smed dem, jeg blev først gravid efter 11 måneder som desværre endte i abort  

Anmeld Citér

14. januar 2024

Anonym

Jeg stoppede i november, så det kan selvfølgelig nå at ændre sig, men indtil nu har mine været 27 og 29 dage, så det passer fint og med hvordan min cyklus var før jeg startede på p-piller

Anmeld Citér

14. januar 2024

Anonym

Som der er skrevet. Kan der jo gå længe, op til et år.

for mit vedkommende var den regelmæssig lige efter jeg stoppede. Prøvede dog ikke på at blive gravid

Anmeld Citér

14. januar 2024

B&J

Første gang P-piller i 7år og blev gravid 3mdr efter min menstruation var ikke regelmæssigt.

Anden gang p-piller i 11år blev gravid efter 5mdr Mensturation var ikke regelmæssigt. Men vist hvornår jeg havde ægløsning da min krop viser det rigtig meget men gjorde den ikke første gang

Men der kan jo gå op til et år. Ved det er svært men prøv at slappe af i det. 

Anmeld Citér

15. januar 2024

mor_til_2_

Anonym skriver:

Var på p-piller i 6 måneder. Kunne ikke lide det. Så stoppede igen min mens var HELT ureglmæssig. og den kom ikke i flere måneder. 

Startede på gele royal og tog ikke pillerne reglmæssigt men efter et par cyklusser var jeg tilbage til normal  

Prøvede dog heller ikke at blive gravid bagefter  

Bruger dog gele royal I forbindelse med alle mine graviditeter  

Du kan læse om det her under 3. overskrift  

https://www.babyklar.dk/annoncorbetalt-fertilitet/saadan-oeger-du-din-fertilitet.html

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym trådstarter

mor_til_2_ skriver:

Var på p-piller i 6 måneder. Kunne ikke lide det. Så stoppede igen min mens var HELT ureglmæssig. og den kom ikke i flere måneder. 

Startede på gele royal og tog ikke pillerne reglmæssigt men efter et par cyklusser var jeg tilbage til normal  

https://www.babyklar.dk/annoncorbetalt-fertilitet/saadan-oeger-du-din-fertilitet.html

Jeg er faktisk også begyndt at tage gelé royal. Og håber på det virker. Først havde jeg en cyklus på 78 dage, og så havde menstruation i 20 dage ca. og så havde jeg en cyklus på 59 dage og blødte i 8 dage, og nu er jeg pt. på cyklus dag 49, og stadig ingen menstruation. Jeg er sygt utålmodig hahaha og vil bare gerne snart have den lidt mere regelmæssig

Anmeld Citér

15. januar 2024

Anonym

mor_til_2_ skriver:

Arbejder du for Gele Royale? Synes altid du annoncerer for produktet her på siden. Er det tilladt?

Anmeld Citér

15. januar 2024

mor_til_2_

Anonym skriver:

Arbejder du for Gele Royale? Synes altid du annoncerer for produktet her på siden. Er det tilladt?

Hahaha  godt spørgsmål. Nej det gør jeg ikke Haha. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.