Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte tråden, så jeg går bare lige til sagen..
Jeg er gravid i 12. uge og har været en del ramt af kvalme og træthed fra uge 6. Lige siden da er der noget anderledes inde i mig ift. forholdet til min kæreste. Jeg har siden vi mødtes været stormende forelsket og ikke kunne få nok af ham. Det ændrede sig en del efter jeg blev gravid. Og det startede samtidig med at kvalmen og trætheden kom. Har bare ikke haft noget overskud til noget og til at ‘være en kæreste’. Jeg har ikke behov for at gå og kysse og kramme, være specielt intime og lign… som vi plejer. Vi sover heller ikke så meget sammen mere, fordi jeg går så tidligt i seng, og han vil ikke forstyrre mig, når først jeg er faldet i søvn, fordi jeg sover meget let.
Vi kysser osv. så lidt, at når vi gør, så bliver han mega glad og kan mærke, at han savner det.. især hvis jeg tager initiativ, fordi det oftest er ham der gør
Jeg har endelig fået det lidt bedre med kvalme og har fået lidt mere overskud i hverdagen. Og kan da også mærke, at jeg har mere lyst til de der kæresteting, jo mere overskud jeg har. Men det gør mig ærligt lidt ked af, at jeg har det sådan her
For han er virkelig den bedste kæreste og støtte, og jeg kunne ikke bede om mere. Jeg elsker ham og vil bare gerne have de der forelskelsesfølelser tilbage
Jeg ved ikke helt hvad jeg vil med mit opslag. Men er der nogle der har oplevet noget lignende, da I blev gravide? Og hvor det kom tilbage igen?? Kan det være noget med hormoner og bare ren udmattelse at gøre?
kh. den forvirrede og trætte gravide
Anmeld
Citér