Scanning 5+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Love Angel skriver:

Jeg er enig med Darling. At dit HCG på det her tidspunkt kun er på 94 tyder ikke godt. Og spare de test til en anden gang i stedet for, da testen ikke fortæller dig hvordan det her graviditet kommer til at gå. Den fortæller dig udelukkende at du har HCG i kroppen. 

at du har HCG på 94 kan være kun fint hvis din ægløsning har lagt en del dage senere end D. 21 dec. Men det kan heller ikke lad sig gøre. Da du skriver at i har haft sex Aller sidst D. 21 dec . Derfor må det kun være allerhøjst få dage efter d. 21. Så ca Max til 24 dec. 

Sæd kan holde sig op til 5 dage.. Og har læst, at supersæd kan holde sig helt op til 7 dage.. 

Og hvis det er rigtigt, og hun måske har haft ægløsning den 26. Eller 27., så burde hun kom være 4+3 da hun fik taget blodprøven.. 

Og hvis det måske er lidt en slowstarter, så er der faktisk en smule chance endnu.. MEN jeg tror desværre heller ikke så meget på det, når der også har været blødning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2024

Josefine6296

Profilbillede for Josefine6296
Unicorn1 skriver:

Sæd kan holde sig op til 5 dage.. Og har læst, at supersæd kan holde sig helt op til 7 dage.. 

Og hvis det er rigtigt, og hun måske har haft ægløsning den 26. Eller 27., så burde hun kom være 4+3 da hun fik taget blodprøven.. 

Og hvis det måske er lidt en slowstarter, så er der faktisk en smule chance endnu.. MEN jeg tror desværre heller ikke så meget på det, når der også har været blødning 

Men hvordan har jeg så fået en positiv test d. 28. december

Anmeld Citér

14. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Unicorn1 skriver:

Ved godt at sæd kan være i kvinden i 5 -7 dage. Men det kan umulig lad sig gøre at hun har haft ægløsning 26 eller 27. Da hun har testet tydelig positiv D. 28. 

Anmeld Citér

14. januar 2024

Unicorn1

Josefine6296 skriver:

Men hvordan har jeg så fået en positiv test d. 28. december

Ja det ved jeg så ikke.. Altså nogle siger jo, at det ikke altid viser ægløsning men bare forhøjet lh.. 

Men altså du er jo gravid, og så må sæden jo have holdt sig frisk indtil du havde ægløsning.. Om du så havde ægløsning den 26., 27. Eller 28., det ved jeg ikke 

Anmeld Citér

14. januar 2024

Unicorn1

Love Angel skriver:

Ved godt at sæd kan være i kvinden i 5 -7 dage. Men det kan umulig lad sig gøre at hun har haft ægløsning 26 eller 27. Da hun har testet tydelig positiv D. 28. 

Men hvordan forklarer du så, at hun er gravid, hvis de sidste gang havde sex den 21.? Så har sæden jo holdt sig frisk i 7 dage, hvis hun havde ægløsning den 28.. 

Og ergo er hun på nuværende tidspunkt kun 4+3

Anmeld Citér

14. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Unicorn1 skriver:

Men hvordan forklarer du så, at hun er gravid, hvis de sidste gang havde sex den 21.? Så har sæden jo holdt sig frisk i 7 dage, hvis hun havde ægløsning den 28.. 

Og ergo er hun på nuværende tidspunkt kun 4+3

Hun har ikke haft ægløsning D.28 

hun har testet positiv med graviditetstest D. 28

Anmeld Citér

14. januar 2024

Josefine6296

Unicorn1 skriver:

Ja det ved jeg så ikke.. Altså nogle siger jo, at det ikke altid viser ægløsning men bare forhøjet lh.. 

Men altså du er jo gravid, og så må sæden jo have holdt sig frisk indtil du havde ægløsning.. Om du så havde ægløsning den 26., 27. Eller 28., det ved jeg ikke 

Jeg fik en positiv GRAVIDITETSTEST d. 28/12. Så har jeg jo ikke haft ægløsning der.

Anmeld Citér

14. januar 2024

Unicorn1

Josefine6296 skriver:

Jeg fik en positiv GRAVIDITETSTEST d. 28/12. Så har jeg jo ikke haft ægløsning der.

Ahhh sorry jeg har misforstået det så .. Det beklager jeg.. 

Ja okay så tror jeg desværre ikke, at det er gode tegn

Anmeld Citér

14. januar 2024

mor_til_2_

i min terminsgruppe er der nogle som er sat 14 dage tilbage med et helt velfungerende lille foster som vokser Der har scanningspersonalet sagt at der er nogle som de vist kalder for slow-startere. Så kan man være nok så sikker på ægløsning og det hele. Men fosteret sætter sig først fast lang tid efter og udvikler sig først flere dage efter. 

i don't know Jeg har ikke prøvet det. Men det er mega spændende  

Men ja - for hver gode historie er der sååå 3-4 dårlige historier

Jeg håber det går godt imorgen og der er udvikling i dit hcg  

Anmeld Citér

15. januar 2024

Josefine6296

Nå, HCG’en er faldet siden i fredags, så jeg er ikke gravid længere.

Jeg havde forberedt mig på det, så jeg er helt okay

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.