Scanning 5+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2024

Darling

Josefine6296 skriver:

Så meget her?

Ja med den ældste, jeg blødte i 13 uger  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2024

Josefine6296

Profilbillede for Josefine6296
MortilF skriver:

Hvordan gik det med din scanning idag?

Gynækologen kunne slet ikke se noget på scanningen - kun min slimhinde. Fik taget HCG blodprøve, og får endnu en på mandag. Hun var slet ikke bekymret over blødningen. Får også endnu en scanning på torsdag.

Er SÅ nervøs over at hun ikke kunne se noget på scanningen, men min hjemmetest er stadig godt positiv, og har stadig graviditetssymptomer, så krydser bare for at jeg er kortere henne end først antaget!

Anmeld Citér

12. januar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Josefine6296 skriver:

Gynækologen kunne slet ikke se noget på scanningen - kun min slimhinde. Fik taget HCG blodprøve, og får endnu en på mandag. Hun var slet ikke bekymret over blødningen. Får også endnu en scanning på torsdag.

Er SÅ nervøs over at hun ikke kunne se noget på scanningen, men min hjemmetest er stadig godt positiv, og har stadig graviditetssymptomer, så krydser bare for at jeg er kortere henne end først antaget!

Håber for dig, at det hele går, som det skal

Anmeld Citér

13. januar 2024

Josefine6296

Håber for dig, at det hele går, som det skal

Det gør det nok ikke. Men er meget forvirret.

Mit HCG tal i går var 94. De øverste test er fra i går aftes, de nederste er fra i dag. Nu venter jeg på endnu en blodprøve mandag. Aner ikke hvordan jeg skal have det  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. januar 2024

Darling

Hvis du er så langt henne og dit hcg er så lavt så tror jeg desværre ikke det er godt nyt. Spar dine teste til en anden gang, du kan ikke konkluderer noget udfra dem. De fortæller dig desværre kun at du har hcg i blodet og ikke hvordan det hele kommer til at gå

Anmeld Citér

13. januar 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Josefine6296 skriver:

Det gør det nok ikke. Men er meget forvirret.

Mit HCG tal i går var 94. De øverste test er fra i går aftes, de nederste er fra i dag. Nu venter jeg på endnu en blodprøve mandag. Aner ikke hvordan jeg skal have det  

Jeg er enig med Darling. At dit HCG på det her tidspunkt kun er på 94 tyder ikke godt. Og spare de test til en anden gang i stedet for, da testen ikke fortæller dig hvordan det her graviditet kommer til at gå. Den fortæller dig udelukkende at du har HCG i kroppen. 

at du har HCG på 94 kan være kun fint hvis din ægløsning har lagt en del dage senere end D. 21 dec. Men det kan heller ikke lad sig gøre. Da du skriver at i har haft sex Aller sidst D. 21 dec . Derfor må det kun være allerhøjst få dage efter d. 21. Så ca Max til 24 dec. 

Anmeld Citér

13. januar 2024

Josefine6296

Love Angel skriver:

Jeg er enig med Darling. At dit HCG på det her tidspunkt kun er på 94 tyder ikke godt. Og spare de test til en anden gang i stedet for, da testen ikke fortæller dig hvordan det her graviditet kommer til at gå. Den fortæller dig udelukkende at du har HCG i kroppen. 

at du har HCG på 94 kan være kun fint hvis din ægløsning har lagt en del dage senere end D. 21 dec. Men det kan heller ikke lad sig gøre. Da du skriver at i har haft sex Aller sidst D. 21 dec . Derfor må det kun være allerhøjst få dage efter d. 21. Så ca Max til 24 dec. 

Ja og så giver det jo ikke mening at jeg har testet positiv d. 28.

Anmeld Citér

13. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
Josefine6296 skriver:

Ja og så giver det jo ikke mening at jeg har testet positiv d. 28.

Nej det vil  ikke give mening. Så at du har haft ægløsning senere, er ikke muligt så. 
skal du få fortaget nye blodprøver og skal du scannes?

Anmeld Citér

13. januar 2024

Josefine6296

Love Angel skriver:

Nej det vil  ikke give mening. Så at du har haft ægløsning senere, er ikke muligt så. 
skal du få fortaget nye blodprøver og skal du scannes?

Jeg har endnu en HCG blodprøve på mandag, og så en scanning torsdag. Men kan godt mærke at jeg ikke forventer det helt store, selvom jeg ikke bløder længere, og jeg stadig har de samme graviditetssymptomer

Anmeld Citér

14. januar 2024

Love Angel

Mor til 4
Josefine6296 skriver:

Jeg har endnu en HCG blodprøve på mandag, og så en scanning torsdag. Men kan godt mærke at jeg ikke forventer det helt store, selvom jeg ikke bløder længere, og jeg stadig har de samme graviditetssymptomer

Kan jeg godt føle dig. Men at du ikke bløder mere og at du stadig har graviditetssymptomer det tyder godt.  

og okay krydser for dig opdatere os når du få svar på de nye blodprøver

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.