Erfaring med elbil til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.461 visninger
10 svar
11 synes godt om
3. januar 2024

Stine&Lars

Hejsa

Vi har i noget tid kigget efter forskellige elbiler til vores to børn på 3 og 5 år, da min søster har købt en til hendes barn i julegave. Hvad jeg har kunne læse mig frem til, så er disse elbiler super gode for ungerne da de er med til at udvikle dem og lære dem en masse færdigheder, så nu hopper vi også med på vognen

Vi ved dog ingenting om bilerne men har kigget en del på denne:LINK SLETTET AF MODERATOR da den er stor og har plads til 2 børn. Det er vigtigt at vores børn kan "vokse" i den, så den ikke skal skrottes om nogle år. 

Er der nogen herinde som har gode erfaringer med disse biler til deres børn, som I vil dele inden vi tager en endelig beslutning? Og skulle der sidde nogen som har købt netop denne model?

Tak!

/Stine og Lars

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2024

Fie85

Profilbillede for Fie85

Hejsa

Vi har i noget tid kigget efter forskellige elbiler til vores to børn på 3 og 5 år, da min søster har købt en til hendes barn i julegave. Hvad jeg har kunne læse mig frem til, så er disse elbiler super gode for ungerne da de er med til at udvikle dem og lære dem en masse færdigheder, så nu hopper vi også med på vognen

Vi ved dog ingenting om bilerne men har kigget en del på denne:da den er stor og har plads til 2 børn. Det er vigtigt at vores børn kan "vokse" i den, så den ikke skal skrottes om nogle år. 

Er der nogen herinde som har gode erfaringer med disse biler til deres børn, som I vil dele inden vi tager en endelig beslutning? Og skulle der sidde nogen som har købt netop denne model?

Tak!

/Stine og Lars

Vores børn har sammenlagt brugt deres elbiler 5 gange. I løbet af 3 år. Den yngste har brugt den lidt mere, da han jo bedre kunne bruge den i længere tid. 
Mine børn fik dem i gave, men reelt set syntes jeg at det var lidt spild af penge. 
og det var absolut ikke sjovt at gå en tur ned til stranden og den så løb tør for strøm, så jeg skulle bære den 500meter samtidig med mit barn der ikke rigtig gad at gå. Det var en meget lang og anstrengende tur, selvom det kun var 500meter  
men det er jo bare min mening. Der kan være andre der har bedre oplevelser. Mine børn havde en Audi og en motorcykel. Motorcyklen som var til den lille var faktisk bedst, da den kunne køre hurtigst. Hvilket var lidt et problem da den store dreng blev sur over at lillebror overhalede ham når de var ude og køre. 

Anmeld Citér

3. januar 2024

Stine&Lars

Fie85 skriver:

Vores børn har sammenlagt brugt deres elbiler 5 gange. I løbet af 3 år. Den yngste har brugt den lidt mere, da han jo bedre kunne bruge den i længere tid. 
Mine børn fik dem i gave, men reelt set syntes jeg at det var lidt spild af penge. 
og det var absolut ikke sjovt at gå en tur ned til stranden og den så løb tør for strøm, så jeg skulle bære den 500meter samtidig med mit barn der ikke rigtig gad at gå. Det var en meget lang og anstrengende tur, selvom det kun var 500meter  
men det er jo bare min mening. Der kan være andre der har bedre oplevelser. Mine børn havde en Audi og en motorcykel. Motorcyklen som var til den lille var faktisk bedst, da den kunne køre hurtigst. Hvilket var lidt et problem da den store dreng blev sur over at lillebror overhalede ham når de var ude og køre. 

Hej Fie
Tak for svar. Min søsters barn bruger den dog flittigt og dem som de kender har brugt deres i mange år, dog selvfølgelig med pauser undervejs ligesom med alt andet. Jeg er overbevist om at det handler om at finde en bil som de kan vokse i og som altid vil være sjov.

Jeg har også kig på en "drift" bil hos samme forhandler, der kan køre dobbelt så hurtigt og som kan drifte - tænker måske at den vil være sjovere i længere tid  

Vi er dog overbevist om at det bliver et sjovt køretøj, da mange af naboens unger også vil med ud og køre

Anmeld Citér

3. januar 2024

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Mon ikke denne slet skjulte reklame gør sig bedte andre steder?

Anmeld Citér

3. januar 2024

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Har haft elbil til min søn og han kørte i den 2 gange så var den ikke sjov mere.. vi endte med at donere den til mødrehjælpen da den havde stået og samlet støv i et halvt år..

Anmeld Citér

3. januar 2024

Stine&Lars

StortOgSmåt skriver:

Mon ikke denne slet skjulte reklame gør sig bedte andre steder?

Skjulte reklame? Nu er du vist ret hurtig til at dømme  

Anmeld Citér

4. januar 2024

Cherry__

Min dreng har en Mercedes elbil, og han bruger den døgnet rundt

Anmeld Citér

4. januar 2024

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kender ganske få der har sådan en elbil og ingen af deres børn har gidet bruge den mere end nogle få gange. Men det er virkelig ikke mange der har den, så tror det er endnu en af den slags legetøj der kun er sjov mens nyhedsværdien er der. 
hvad er det for noget læring børn får af sådan en elbil?

en løbecykel og senere cykel er da meget bedre vil jeg mene. Og så er man næsten garanteret det ikke kommer til at ligge og samle støv

Anmeld Citér

5. januar 2024

Tullebadulle

Vores blev aldrig brugt - 2 gange måske.

Dårligt køb for os. Til gengæld har de levet på vores gigantiske trampolin. 

Anmeld Citér

5. januar 2024

Tullebadulle

Stine&Lars skriver:

Hejsa

Vi ved dog ingenting om bilerne men har kigget en del på denne:LINK SLETTET AF MODERATOR da den er stor og har plads til 2 børn. Det er vigtigt at vores børn kan "vokse" i den, så den ikke skal skrottes om nogle år. 

Tak!

/Stine og Lars

Hvilken læring og færdigheder..?????

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.