Forskel på dreng / pige graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2024

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

1. graviditet (dreng): Meget kvalme de første uger, meget opkast, derefter den nemmeste graviditet uden gener overhovedet.

2. graviditet (dreng): Ikke så meget kvalme, men rigtig mange plukveer tidligt og derefter invaliderende bækkenløsning. 

3. graviditet (pige): Lidt kvalme i starten, men ingen opkast. Meget træt. Derefter nem graviditet uden gener. Så lignede mest 1. graviditet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2024

Christy123

Profilbillede for Christy123

Tusind tak for alle jeres svar

Jeg havde også meget kvalme indtil uge 10, da jeg ventede en dreng, og det har jeg også haft denne gang. Er 9+5 i dag.

Føler graviditeterne har været helt ens indtil nu, men ved selvfølgelig ikke hvad kønnet er denne gang

Min kollega som jeg fulgtes med i første graviditet, kastede meget op de første uger, og hun fik en pige.

Meget rart at høre om andres graviditeter, og hvad de så fik - selvom man selvfølgelig ikke kan gå ud fra noget, ud fra det  

Anmeld Citér

22. januar 2024

Mammamosa

Profilbillede for Mammamosa
Christy123 skriver:

Jeg havde også meget kvalme indtil uge 10, da jeg ventede en dreng, og det har jeg også haft denne gang. Er 9+5 i dag.

Føler graviditeterne har været helt ens indtil nu, men ved selvfølgelig ikke hvad kønnet er denne gang

Min kollega som jeg fulgtes med i første graviditet, kastede meget op de første uger, og hun fik en pige.

Meget rart at høre om andres graviditeter, og hvad de så fik - selvom man selvfølgelig ikke kan gå ud fra noget, ud fra det  

Har du fundet ud af hvad det var så?

Anmeld Citér

22. januar 2024

Christy123

Profilbillede for Christy123
Mammamosa skriver:

Har du fundet ud af hvad det var så?

Nej ikke endnu. Skal til nakkefoldsskanning på torsdag, og til kønsskanning i starten af februar

Skal nok give en update

Anmeld Citér

23. januar 2024

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Christy123 skriver:

Jeg har en pige og havde ingen kvalme overhovedet :-).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.