Har i fået gode julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2023

B&J

Mig og manden får tit samlet julegaver.

Men alle var gåede om jeh skulle have en ny cykel ikke en dyr model men en der er perfekt. 

Palet kniv

Net fra vores datter hun havde lavet i dagplejen

Vores søn fra hans egen lomme penge fik jeg to smukke jule ting den ene til træet og den anden til pynt

Vaskegulv maskine med damp

Stegepande

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2023

Anonym

Vi giver kun gaver til dem, vi holder jul med. Vi skiftes til at holde jul med hvert hold bedsteforældre. Børnene får dog gaver fra begge hold, og så giver vi fx nye fotografier af børnene til dem vi ikke holder med. 

Jeg fik en symaskine af min mand Jeg har tit snakket om at det kunne være sjovt men også praktisk med sådan én, og det har han så lige fanget og købt til mig. Ellers fik jeg gavekort til spaophold og så fine hjemmelavede ting fra børnenes vuggestue/børnehave

Anmeld Citér

29. december 2023

nille

Profilbillede for nille

Jeg fik de skønneste gaver, af min eksmand fik jeg et dejligt varmetæppe, fra ungerne et hjemmelavet billede og et gavekort deres far havde købt til mig, derudover fik jeg parfume og cremer. Helt perfekte gaver.

Anmeld Citér

4. januar 2024

StineW79

Profilbillede for StineW79
nille skriver:

Jeg fik de skønneste gaver, af min eksmand fik jeg et dejligt varmetæppe, fra ungerne et hjemmelavet billede og et gavekort deres far havde købt til mig, derudover fik jeg parfume og cremer. Helt perfekte gaver.

Lyder som nogen rigtig gode gaver! Elsker stadig det varmetæppe, jeg fik for snart mange år siden vh stine

Anmeld Citér

4. januar 2024

StineW79

Anonym skriver:

Vi giver kun gaver til dem, vi holder jul med. Vi skiftes til at holde jul med hvert hold bedsteforældre. Børnene får dog gaver fra begge hold, og så giver vi fx nye fotografier af børnene til dem vi ikke holder med. 

Jeg fik en symaskine af min mand Jeg har tit snakket om at det kunne være sjovt men også praktisk med sådan én, og det har han så lige fanget og købt til mig. Ellers fik jeg gavekort til spaophold og så fine hjemmelavede ting fra børnenes vuggestue/børnehave

Jeg fik også en symaskine af kæresten i 2006, da vi købt hus, og der var plads til et hobbyrum. Er altså en god gave vh Stine 

Anmeld Citér

4. januar 2024

StineW79

B&J skriver:

Mig og manden får tit samlet julegaver.

Men alle var gåede om jeh skulle have en ny cykel ikke en dyr model men en der er perfekt. 

Palet kniv

Net fra vores datter hun havde lavet i dagplejen

Vores søn fra hans egen lomme penge fik jeg to smukke jule ting den ene til træet og den anden til pynt

Vaskegulv maskine med damp

Stegepande

Sikke nogen gode ig betænksomme gave vh Stine 

Anmeld Citér

4. januar 2024

StineW79

AnjaZenia skriver:

Jeg har fået mega mange gode gaver. Elsker gaver. Både at give og modtage  

Har fået et matchende sæt Kähler lysestager, en weekend i Lübeck, strømpebukser, glimmer strømper, en drikkedunk, noget neglelak, en mascara, en eyeliner og en bog.

Lyder også som nogen rigtig gode gaver!! Vh Stine 

Anmeld Citér

4. januar 2024

StineW79

Flnad84 skriver:

Jeg har fået:

mælkeskummer

2 stk julepynt fra medusa

gavekort til Panduro hobby 

gavekort til tatovering 

gavekort til Morning delight på Vejlefjord

Super Mario Party til Nintendo switch

og så havde min datter lavet det skønneste kort med tegninger og tekst (hun er 9)

Min mor, storesøster og jeg havde faktisk også snakket om, at vi sku give hinanden fælles familie tatovering i julegave. 

Syntes det lyder som nogen gode gaver

Anmeld Citér

4. januar 2024

StineW79

Mor11 skriver:

Jeg har fået

træningsbukser (et ønske) 

4 nye fede kaffekrus (også et ønske)

en taske som jeg overvejer at bytte, da den ellers nok bare kommer til at ligge i bunden af et skab. - første gave fra svigerforældre. Jeg har det stramt med at bytte den - men andet er jo også spild af penge. 

en ny bog - ikke et ønske men mega fedt!!!

Noget forskelligt kaffe 

og et erotisk par spil - med ordre på at den gave ikke skulle ligges under træet - så den blev pakket op sent om aftenen da der var ro og fred  

Dejligt lige med et heads up, på ik at have gaven under træet Vh Stine 

Anmeld Citér

4. januar 2024

Flnad84

StineW79 skriver:

Min mor, storesøster og jeg havde faktisk også snakket om, at vi sku give hinanden fælles familie tatovering i julegave. 

Syntes det lyder som nogen gode gaver

Jeg var mere end tilfreds Nu har jeg så fundet ad af at jeg er gravid så den der tatovering må vente ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.