Har i fået gode julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79
Putteputte skriver:

Vi har droppet gaverne, det er kun børn under 18 år der får og det kun beskedne gaver. Vi har for flere år siden droppet forbrugerfesten, på vores ældste barns opfordring. Vi hygger med mad og snak i stedet for.

Dejligt i har fundet en løsning, der virker for jer

Men nu handlede denne tråd om de gaver, som man har fået, og som man er blevet glade for

Vi har også både snakket, hygget, grinet og sunget julesange. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2023

StineW79

Anonym skriver:

Hvor ville jeg ønske at jeg kunne få min familie med på den ide. Men de er desværre så gavehumgrende allesammen at det er direkte pinligt.

jeg har selv meldt mig halvt ud for nogle år siden forstået på den måde at jeg kun kæber gave til min mor, far, fars kone, søn, niece og nevø  og det er også beskedne gaver de får. 
Jeg får derfor også kun gave af min mor, far og hans kone. Og det passer mig ganske fint.  

jeg fik nye headphones og yndlings mascare af min far og en stjernetegns statue og håndmixer af min mor. Det fra min mor vidste jeg godt da jeg selv har købt det. 

Her gir og får jeg "også kun" gaver af min kæreste+ unger, min mor, søster, svoger og svigerforældre, og vi bruger heller ik formuer på at købe gaver, o forventer heller ik, at andre bruger et bestemt beløb på os vh Stine 

Anmeld Citér

27. december 2023

StineW79

Qwerty1234 skriver:

Jeg har også sørget for at melde så mange som muligt fra på julegaver, fordi jeg følte der gik “giv gaver fordi vi skal” i den. Så dem jeg/vi får kommer kun fra allernærmeste. 
Jeg fik restaurant og teaterforestilling-billet af min mand, og sammen fik vi en dehydrerer (vi laver selv tørrede svampe, vi samler i skoven, så det var en fantastisk gave!), et puslespil og service vi stod og manglede. En meget tilfredsstillende aften

Dejligt med gaver, man ka bruge sammen! 

Her gir vi heller ik hinanden gaver, fordi vi skal. Vi gir gaver, fordi vi gerne vil Vh Stine 

Anmeld Citér

27. december 2023

StineW79

Hanspige skriver:

En kjole 

En saphe 

En ny bluetooth ting til bilen 

Reb sæt 

En krølle creme 

Nogle smykker 

Og noget jule pynt. 

Jeg er svært tilfreds

Lyder som nogen dejlige gaver! 

Elsker også at få nyt julepynt, I julegave vh Stine 

Anmeld Citér

27. december 2023

StineW79

Mt_2020 skriver:

Vi er heldigvis kun på gaver med svigerforældrene og min mands bror, og så børnene i familien.

Men jeg fik 2 parfumer, gavekort, en ring fra min mand , hjemmelavet gaver fra børnehaven fra min datter ��

Her er vi heller ik på gave, med andre end den nærmeste familie!

Lyder som nogen dejlige gaver. Vh Stine 

Anmeld Citér

27. december 2023

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
StineW79 skriver:

Ja som overskriften,  så kunne det være hyggeligt at høre, om I har fået nogen gode julegaver? 

Fik i noget i ik havde forventet, men som bare var helt perfekt? 

Jeg fik en pakke fra en ny penneven i Holland, der er med i den samme Outlander gruppe (bog og tv serie) og jeg sendte også en gave til hende.

Jeg fik også et nyt massagesæde, det gamle gik i stykker for nogen mdrer siden.

En mega lækker t-shirt, 2x ynglings mascara, et gavekort til massage, og 4 hæklet tidsel julekugler. Mega glad for alle mine gaver Vh Stine 

Jeg er meget glad for mine gaver i år - også de lidt sjove

Jeg fik 3 strikkebøger, så nu skal der nørdes helt vildt 2 parfumer, lidt makeup, tøj og et enkelt gavekort. 

Jeg fik allerede før jul hvem fra min kæreste, en helt ny sofa, som vi alle 4 kan være i Jeg havde derfor ikke forventet andet. Men han syntes at jeg skulle havde noget at pakke op juleaften, så han havde købt noget, han mente jeg manglede (manden ejer ikke et gram romantik i kroppen, og han tænker kun praktisk). Så han havde købt en ny sav (fukssvans) - fordi den anden jeg havde åbenbart var slidt (som han fandt ud af, da han skulle skære lidt af stammen på juletræet ������).

Jeg fik også lov at give nogle gode gaver, bl.a koncertbilletter til både kæresten og min datter. At se deres glæde og overraskelse var fantastisk

Anmeld Citér

28. december 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har fået

træningsbukser (et ønske) 

4 nye fede kaffekrus (også et ønske)

en taske som jeg overvejer at bytte, da den ellers nok bare kommer til at ligge i bunden af et skab. - første gave fra svigerforældre. Jeg har det stramt med at bytte den - men andet er jo også spild af penge. 

en ny bog - ikke et ønske men mega fedt!!!

Noget forskelligt kaffe 

og et erotisk par spil - med ordre på at den gave ikke skulle ligges under træet - så den blev pakket op sent om aftenen da der var ro og fred  

Anmeld Citér

28. december 2023

Anonym

Her gir og får jeg "også kun" gaver af min kæreste+ unger, min mor, søster, svoger og svigerforældre, og vi bruger heller ik formuer på at købe gaver, o forventer heller ik, at andre bruger et bestemt beløb på os vh Stine 

Dejligt.  

Min familie er desværre rigtig slem mht gaver. Der kommer gaver fra venner og familie der slet ikke deltager i selve juleaften. Så der ligger altid 50 pakker under træet selvom vi kun er 10 mennesker. Fuldstændig vanvittigt. 

og hele aftenen gik bare på at børnene spurgte hvornår de skulle pbne gaver (13-16 år). Den ene lagde ikie skjul på at det var den eneste grund til at de gad med.

Anmeld Citér

28. december 2023

Flnad84

Jeg har fået:

mælkeskummer

2 stk julepynt fra medusa

gavekort til Panduro hobby 

gavekort til tatovering 

gavekort til Morning delight på Vejlefjord

Super Mario Party til Nintendo switch

og så havde min datter lavet det skønneste kort med tegninger og tekst (hun er 9)

Anmeld Citér

28. december 2023

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Jeg har fået mega mange gode gaver. Elsker gaver. Både at give og modtage  

Har fået et matchende sæt Kähler lysestager, en weekend i Lübeck, strømpebukser, glimmer strømper, en drikkedunk, noget neglelak, en mascara, en eyeliner og en bog.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.