Hvornår fik jeres børn Ipad/tablet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2023

Anonym

Mine har ikke nogen, og får det heller ikke foreløbigt. De er 5 og 7 og og ønsker ikke at de har adgang til egen skærm. Vi voksne har en gammel Ipad selv, som de kan låne i ny og næ. Den forlader dog ikke huset og bruges meget sjældent. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2023

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar og forskellige perspektiver

Anmeld Citér

27. december 2023

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Mine på 7 og 4 har ikke tablets/ipads. Og jeg kommer til at trække den så lang tid som muligt. 

Ift. at se en hel film, så kan den store det. Men ham på 4 år har aldrig gidet skærm (fjernsyn). Og vil det stadig ikke. Der er for meget energi i ham, eller det interessere ham ikke. Spil på en telefon kan måske holde ham i 30 min. 

Anmeld Citér

27. december 2023

Hanspige

Min er 4 år. Han har lige fået en i julegave. Før han havde en anden tablet. Har han nok haft i 1 års tid. Jeg bruger den altså også til at blunde videre om morgenen, kan jeg ikke se hvad der skulle være  i vejen med

Anmeld Citér

27. december 2023

Anonym trådstarter

Hanspige skriver:

Min er 4 år. Han har lige fået en i julegave. Før han havde en anden tablet. Har han nok haft i 1 års tid. Jeg bruger den altså også til at blunde videre om morgenen, kan jeg ikke se hvad der skulle være  i vejen med

Synes heller ikke der er noget galt i det. Mine søskende og jeg så også TV om morgenen, så vores forældre kunne blunde lidt, og vi har altså ikke taget skade af det - vi havde også fri skærm  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.