Abort - blødning og ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2023

Tami

Profilbillede for Tami
Anonym skriver:

Er ked af dit tab. 9 uger er godt nok længe, det magter jeg da slet ikke. Håber snart at du har alt hcg ude. Bliver du fuldt med blodprøver eller er det bare graviditetstest du måler med? 

Ja jeg bliver fuldt med blodprøver. Den anden dag var det på 16, så er ved at være ude. Prøvede præcis det samme for 3 år siden. Der var hcg også først ude efter 10 uger, så havde forventet det samme denne gang også. Vi har været i fertilitetsbehandling stors set siden vores MA for 3 år siden, så er efterhånden vant til dette vente-game ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2023

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Ja jeg bliver fuldt med blodprøver. Den anden dag var det på 16, så er ved at være ude. Prøvede præcis det samme for 3 år siden. Der var hcg også først ude efter 10 uger, så havde forventet det samme denne gang også. Vi har været i fertilitetsbehandling stors set siden vores MA for 3 år siden, så er efterhånden vant til dette vente-game ��

Godt at høre at det snart er ude. Øv, er ked af at du har oplevet det mere end en gang. Det er slet ikke sådan det burde være. Krydser fingre for at det snart er jeres tur

Anmeld Citér

24. december 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Tak, det gjorde det efter 2 aborter og 2 års forsøg. Nu har vi to dejlige børn, den yngste er 7 uger nu og kom i første forsøg. Så fordi den første er svært at lave behøver det ikke være sådan hele tiden

Håber på et hurtigt forløb så i kan komme igang igen og at i snart får en baby

Hvor træls at du har skulle opleve det mere end en gang, men er glad for at høre at det er lykkes

Tak. Jeg synes denne jul er en smule hård at komme igennem, for det var jo nu vi skulle fortælle det til familien, men det går nok. Vi har heldigvis også en skøn dreng på to år. Så jeg kommer sikkert til at have nok at se til med at han ikke åbner alle gaverne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.