Abort - blødning og ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.502 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. december 2023

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Det er nok et dumt spørgsmål, man jeg kan ikke selv regne det ud. 

I starten af december fik jeg en medicinsk abort, da mit lille barns hjerte var stoppet, omkring uge 7. For gik stille og roligt. En uge efter var jeg til scanning og alt var ude. 

Jeg bløder dog stadig, er godt klar over at man kan gøre det i noget tid efter. Men kan ægløsning foregå, selv om jeg bløder? 

Vi har haft stor flytning, abort og almindelig sygdom inden for den sidste måned. Så jeg vil bare gerne have normal krop igen. Allerhelst vil jeg have en baby i maven, men samtidig er jeg også helt udkørt.

Håber nogle kan hjælpe på mit spørgsmål

Mvh Mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2023

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg var igennem det samme i uge 42. Jeg var også ca 7 uger henne. Her godt og vel 9 uger senere er min krop stadig ikke helt sig selv. Har stadig hcg i kroppen og har blødt on/off siden den medicinske abort. 

Anmeld Citér

23. december 2023

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Jeg var igennem det samme i uge 42. Jeg var også ca 7 uger henne. Her godt og vel 9 uger senere er min krop stadig ikke helt sig selv. Har stadig hcg i kroppen og har blødt on/off siden den medicinske abort. 

Er ked af dit tab. 9 uger er godt nok længe, det magter jeg da slet ikke. Håber snart at du har alt hcg ude. Bliver du fuldt med blodprøver eller er det bare graviditetstest du måler med? 

Anmeld Citér

23. december 2023

Optimom

Profilbillede for Optimom

Da jeg fik en medicinsk abort efter vindæg fik jeg af vide at der normalt går 4-8 uger før man får menstruation. Jeg fik det efter

6 uger, så det passede godt på mig. Og man får jo ægløsning lidt inden det. 

Herhjemme venter jeg stadig på at blive gravid igen. Og håber på at december måned kaster lidt julemagi at sig. Held og lykke til dig

Anmeld Citér

23. december 2023

Darling

Det kommer helt an på hvor højt dit hcg er, bliver du ikke fulgt med blodprøver så er det umuligt at svare på

Mit hcg lå på 900å og det tog 2 måneder før det var i 0 igen

Anmeld Citér

23. december 2023

Anonym trådstarter

Optimom skriver:

Da jeg fik en medicinsk abort efter vindæg fik jeg af vide at der normalt går 4-8 uger før man får menstruation. Jeg fik det efter

6 uger, så det passede godt på mig. Og man får jo ægløsning lidt inden det. 

Herhjemme venter jeg stadig på at blive gravid igen. Og håber på at december måned kaster lidt julemagi at sig. Held og lykke til dig

Hvornår stoppede du med at bløde? Ægløsning kommer vel 2 uger før menstruation. Tak.  Jeg håber at i får en ekstra julegave i år 

Anmeld Citér

23. december 2023

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Det kommer helt an på hvor højt dit hcg er, bliver du ikke fulgt med blodprøver så er det umuligt at svare på

Mit hcg lå på 900å og det tog 2 måneder før det var i 0 igen

Jeg bliver ikke fulgt med blodprøver. Jeg spurgte om blodprøve på kvindeklinikken, men jeg fik afvide at det ikke var nødvendigt, men jeg synes det er lidt hårdt at gå i uvidenhed.

Jeg håber at det er lykkes for dig efterfølgende

Anmeld Citér

23. december 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Ked af dit tab Ja du kan godt få ægløsning mens du bløder. Det har jeg fået også med HCG i kroppen, min graviditetstest var stadig positiv da jeg fik ægløsning ved min sidste abort 

Anmeld Citér

23. december 2023

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Ked af dit tab Ja du kan godt få ægløsning mens du bløder. Det har jeg fået også med HCG i kroppen, min graviditetstest var stadig positiv da jeg fik ægløsning ved min sidste abort 

Det havde været lidt lettere, hvis man kunne bruge det som en indikator, så når man stoppede med at bløde så kom ægløsning. Det er helt til at blive bims over hele dette forløb. Først bekymring for graviditet, til sorg over tab, og nu denne uvidenhed. Jeg magter det ikke helt

Jeg er ked af at du også har været det igennem, håber det er lykkes efterfølgende 

Anmeld Citér

23. december 2023

Darling

Anonym skriver:

Jeg bliver ikke fulgt med blodprøver. Jeg spurgte om blodprøve på kvindeklinikken, men jeg fik afvide at det ikke var nødvendigt, men jeg synes det er lidt hårdt at gå i uvidenhed.

Jeg håber at det er lykkes for dig efterfølgende

Tak, det gjorde det efter 2 aborter og 2 års forsøg. Nu har vi to dejlige børn, den yngste er 7 uger nu og kom i første forsøg. Så fordi den første er svært at lave behøver det ikke være sådan hele tiden

Håber på et hurtigt forløb så i kan komme igang igen og at i snart får en baby

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.