Yasmin blev også taget ved akut kejsersnit.
Jeg havde haft veer i 20timer, hvor de godt nok havde fundet ud af hun sad skævt fast i bækkenet - men trak tiden ud for at se om hun ville vende hovedet (efter mit ønske om at føde normalt) Men da presseveerne begyndte fik jeg strenge ordrer på ikke at presse og ikke at klemme benene sammen - men bare slappe helt af i kroppen
"Ja GO'DAW du" Det var sq ikke helt let..
Og så gik det ellers bare tjuhej ned på operationsstuen, og jeg opfattede ikke helt hva der skete og hvordan vi egentlig kom derned. Andet end at der var pisse koldt på operationsstuen.. brrr... Og at der var en hulans masse mennesker omkring mig..
Heldigvis havde jeg fået en epidoral blokade inden alt det her ståhej, så jeg var gudskelov kun lokal bedøvet under forløbet - så jeg kunne opleve den vidunderlige følelse af at høre sit barns første gråd.
Men puha jeg føler mig nu alligevel lidt snydt - nu hvor jeg alligevel var klar til at presse hende ud

For jeg havde bare en masse forestillinger om hvordan det hele skulle være med fødslen. At vi skulle have et billede hvor hun stadig er forbundet med mig i navlesnoren - Dan(min kæreste) der klipper navlestrengen osv. Men sådan skulle det ikke helt gå.
Men vi fik jordens aller dejligste guldklump ud af det..

Anmeld