Jeg fik kejsersnit ved mit datter lå i sædestilling og så kom jeg ind 4 uger før med veer.. Så jeg fik ca 1 time til og forberede mig i, at det blev ved kejsersnit hunskulle fødes, og det var jeg meget ulykkelig over, og er det også den dag idag... Jeg ved så også, at uanset hvordan den lille ligger næste gang, skal jeg IKKE have et kejsersnit, og det ved lægerne på sygehuset også.... Og grunden til jeg ikke skal det, er fordi mit kejsersnit gik gruelig galt, og at jeg kunne være død.... Så tre uger efter min datter var kommet til verden, blev jeg indlagt igen, men en KÆMPE blodpøl/byld i maven, som viste sig og være betændelse det hele, som lægerne havde været skyld i.... Men ikke nok med det, der da jeg blev indlagt igen, endte jeg med og ligge der i 5 uger, fordi de ikke kunne gøre deres arbejde ordentligt, så det de syede indvendig(muskelpladen) gik op igen hele tiden, altså sygningerne sprang, fordi de ikek havde gjort deres arbejde godt nok.. Men da de så havde gjort det godt nok indvendig, gjorde de det ikke udvendig, og så gik det op der og sådan blev det ved, indtil de til sidst slet ikke syede mig sammen, men lod det hele stå åbent og gro sammen fra bunden af sig selv... Så ALDRIG mere kejsersnit til mig....
Det skræmte mig fra vid og sans, og ved da, at den dag jeg bliver gravid igen, vil al skrækken vende tilbage, og frygter det samme skal ske... Er super sindsyg bange... Især fordi jeg er bange for, at jeg pludselig ikke vil være der for min datter jeg har nu, og de kommende børn, hvis lægerne begår samme fejl igen....
Så de første 3 mdr af mit datters liv havde jeg stort set intet med hende og gøre...
Det var en kort fortælling om min fødsel ved kejsernit....
OBS: I de 5 uger blev jeg opereret 10 gange....
Anmeld