For 10 år siden…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2023

Trepiger

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2023

Girafmor

Jeg husker det også.

Jeg følte sådan med dig. Græd for dig, selvom vi slet ikke kender hinanden. Fulgte dig, da du var gravid, og da dine børn kom til. Glædede mig på dine vegne - selvom du som du skriver altid vil mangle Isaac.

Kram til dig på Isaacs dag.

Anmeld Citér

19. december 2023

lineog4

Kære Grinny

Dit brugernavn og Isaac vil altid være personer jeg ikke rigtig kender, men som jeg vil huske. Tænk at det allerede er 10 år siden - jeg er 7 år foran dig, og ved jo at de her dage altid vil være dage med tanker, minder, sorg, kærlighed og mangel.

En masse tanker jeres vej 

Line  

Anmeld Citér

19. december 2023

Christy123

Profilbillede for Christy123

Årh.. Hvor frygteligt

Man kan aldrig lade vær med at tænke på hvordan det ville have været. Det må være så hårdt. Du er virkelig en stærk kvinde.

Kæmpe kram til dig

Anmeld Citér

20. december 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
grinny skriver:

Ja det er nu ikke meget jeg har været her siden. 

Det er blevet til et par enkelte opslag om de børn der efterfølgende er kommet til - men ellers er tiden fløjet som den nu gør i hamsterhjulet.

Vi har i dag skønne Aya på 7 år som bare tager livet med et smil og gåpåmod og så har vi søde Nor på 3 som er i udredning for autisme - men det gør ham overhovedet ikke mindre skøn for han er det sjoveste lille menneske

Ja hverdagen bliver fyldt godt ud

Og så er der den 18. december og den 22. december - det er Isaac’s dage. De dage giver jeg mig tid, ro og lov til, at mindes ham. Mine tanker og min energi er hos ham. I dag er det 10 år siden han døde i min mave, blot 5 dage før hans liv skulle begynde. Det er gået så hurtigt og alligevel går dagene omkring nu så langsomt.

Forevigt min førstefødte søn - jeg savner dig stadig Isaac! Du er brikken der aldrig vil få mit puslespil til at gå op

Jeg føler stadig så meget med dig..

jeg husker dig og Isaac.. jeg husker hvor meget jeg tudede på dine vegne og det bringer stadig tårer frem i dag selvom jeg ikke kender dig...

jeg kan huske at jeg tænkte at du var enormt modig og stærk at dele så meget med det samme som du gjorde af det der foregik og det er jo faktisk også det de kloge hoveder anbefaler man gør.. at man snakker om det igen og igen..

tiden flyver virkelig afsted...

og jeg håber og ønsker alt det bedste for dig og din familie fremover... <3

Anmeld Citér

20. december 2023

Flnad84

Jeg var her også under et andet brugernavn dengang… havde selv mistet i 15. Uge tidligere på året og det rippede bare op i det hele at læse om dit tab. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.