Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
grinny skriver:
Ja det er nu ikke meget jeg har været her siden.
Det er blevet til et par enkelte opslag om de børn der efterfølgende er kommet til - men ellers er tiden fløjet som den nu gør i hamsterhjulet.
Vi har i dag skønne Aya på 7 år som bare tager livet med et smil og gåpåmod og så har vi søde Nor på 3 som er i udredning for autisme - men det gør ham overhovedet ikke mindre skøn for han er det sjoveste lille menneske 
Ja hverdagen bliver fyldt godt ud 
Og så er der den 18. december og den 22. december - det er Isaac’s dage. De dage giver jeg mig tid, ro og lov til, at mindes ham. Mine tanker og min energi er hos ham. I dag er det 10 år siden han døde i min mave, blot 5 dage før hans liv skulle begynde. Det er gået så hurtigt og alligevel går dagene omkring nu så langsomt.
Forevigt min førstefødte søn - jeg savner dig stadig Isaac! Du er brikken der aldrig vil få mit puslespil til at gå op 

Jeg føler stadig så meget med dig..
jeg husker dig og Isaac.. jeg husker hvor meget jeg tudede på dine vegne og det bringer stadig tårer frem i dag selvom jeg ikke kender dig...
jeg kan huske at jeg tænkte at du var enormt modig og stærk at dele så meget med det samme som du gjorde af det der foregik og det er jo faktisk også det de kloge hoveder anbefaler man gør.. at man snakker om det igen og igen..
tiden flyver virkelig afsted...
og jeg håber og ønsker alt det bedste for dig og din familie fremover... <3
Anmeld
Citér