For 10 år siden…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.764 visninger
15 svar
13 synes godt om
18. december 2023

grinny

Ja det er nu ikke meget jeg har været her siden. 

Det er blevet til et par enkelte opslag om de børn der efterfølgende er kommet til - men ellers er tiden fløjet som den nu gør i hamsterhjulet.

Vi har i dag skønne Aya på 7 år som bare tager livet med et smil og gåpåmod og så har vi søde Nor på 3 som er i udredning for autisme - men det gør ham overhovedet ikke mindre skøn for han er det sjoveste lille menneske

Ja hverdagen bliver fyldt godt ud

Og så er der den 18. december og den 22. december - det er Isaac’s dage. De dage giver jeg mig tid, ro og lov til, at mindes ham. Mine tanker og min energi er hos ham. I dag er det 10 år siden han døde i min mave, blot 5 dage før hans liv skulle begynde. Det er gået så hurtigt og alligevel går dagene omkring nu så langsomt.

Forevigt min førstefødte søn - jeg savner dig stadig Isaac! Du er brikken der aldrig vil få mit puslespil til at gå op

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2023

Mom

Profilbillede for Mom
grinny skriver:

Det er blevet til et par enkelte opslag om de børn der efterfølgende er kommet til - men ellers er tiden fløjet som den nu gør i hamsterhjulet.

Vi har i dag skønne Aya på 7 år som bare tager livet med et smil og gåpåmod og så har vi søde Nor på 3 som er i udredning for autisme - men det gør ham overhovedet ikke mindre skøn for han er det sjoveste lille menneske

Og så er der den 18. december og den 22. december - det er Isaac’s dage. De dage giver jeg mig tid, ro og lov til, at mindes ham. Mine tanker og min energi er hos ham. I dag er det 10 år siden han døde i min mave, blot 5 dage før hans liv skulle begynde. Det er gået så hurtigt og alligevel går dagene omkring nu så langsomt.

Forevigt min førstefødte søn - jeg savner dig stadig Isaac! Du er brikken der aldrig vil få mit puslespil til at gå op

Anmeld Citér

18. december 2023

Smil

Profilbillede for Smil
grinny skriver:

Tiden går hurtigt - jeg husker det tydeligt  Dit opslag, følelserne man fik - også selvom man ikke kender dig i virkeligheden  Er glad for, at der nu er to små børn, der fylder jeres liv  

Og samtidig er Isaac aldrig glemt - han er jo for altid en del af dig og din historie

Anmeld Citér

18. december 2023

grinny

Smil skriver:

Tiden går hurtigt - jeg husker det tydeligt  Dit opslag, følelserne man fik - også selvom man ikke kender dig i virkeligheden  Er glad for, at der nu er to små børn, der fylder jeres liv  

Og samtidig er Isaac aldrig glemt - han er jo for altid en del af dig og din historie

Altid vil han følge mig Han er en meget vigtig del af min historie

Anmeld Citér

18. december 2023

grinny

Mom skriver:

Tak

Anmeld Citér

18. december 2023

Tip!

De børn der kom sovende til verden er også en del af os 

Selv når vi bliver ældre, så tales der stadig om de børn - min mormor mistede en søn, ham taler vi stadig om, selvom det er +60 år siden.

Når jeg bliver spurgt, mærker jeg lige efter om jeg kan fortælle sandheden, eller der er/ kan være berøringsangst for at tale om noget så svært som børn der ikke er i live.

Jeg er mor til 2 drenge og en lille bitte pige i himlen

Anmeld Citér

18. december 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg husker det stadigvæk så frygteligt Tænk at der allerede er gået 10 år. 

Hvor er det dejligt, at hører, at dine børn har det godt

Anmeld Citér

18. december 2023

Carina:-)

Jeg kan godt huske det. 

Det sug det gav i maven. - da jeg læste dit indlæg.

Tristhed over at en lille fin dreng ikke fik lov til at få livet. 

Tanker til min egen lille pige, der også kom til verden sovende. 

Og tristhed over hvilken kaos I forældre nu befandt jer i. Kaos af chock, sorg og kærlighed.  Livet bliver aldrig det samme efter tabet af et barn

Der er nogen herinde - man aldrig glemmer .

Og du er en af dem..

Kram til dig og din familie.  

Anmeld Citér

18. december 2023

Miia90

Kæreste du ❤️ Jeg husker dig godt. Jeg er også en gammel bruger �� Alt kærlighed til dig i denne altid svære tid. ❤️

Anmeld Citér

18. december 2023

MortilF+V

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.