“Blødning” efter samleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2023

Tullebadulle

Det er meget tit der er efter hinanden. Du hsr sikkert en rift der bliver “revet op i”. 
brunt blod er gammelt blod. 
Hvorfor skulle det være kræft? Det har jeg aldrig tænkt, når jeg har blødt meget lidt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

Var rødt blod eller brunligt? Og var det også dagen efter? Jeg oplever nemlig det er dagen efter - som idag - at når jeg har tisset kommer der lidt brunligt, meget tynd blod på papiret? 
jeg skal som sagt til gynækolog den 9. Januar. Syns bare der er lang tid til….. 

men mine celleskrab er fine og lægen kan ikke se koger suspekt ved undersøgelse. 

Både lige efter og dagen efter, typisk brunt

Godt du er obs og får det tjekket

Anmeld Citér

19. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

I oktober måned havde jeg først almindelig mens, derefter 8 dage uden Derefter begyndte jeg at bløde igen og blødte i 18 dage. Blødningen begyndte om formiddagen, hvor vi havde samleje aftenen før.

Det er første gang, det er sket.

Jeg var til læge og gynækolog efter.

Anmeld Citér

19. december 2023

Anonym trådstarter

Tullebadulle skriver:

Det er meget tit der er efter hinanden. Du hsr sikkert en rift der bliver “revet op i”. 
brunt blod er gammelt blod. 
Hvorfor skulle det være kræft? Det har jeg aldrig tænkt, når jeg har blødt meget lidt.

Min svigerinde oplevede det samme - kræft stadie 4. Derfor er jeg meget bekymret og ville gerne høre om nogle havde oplevet det, uden det i sp fald var kræft. 

Anmeld Citér

19. december 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Både lige efter og dagen efter, typisk brunt

Godt du er obs og får det tjekket

Det bliver ved idag - og i det små. Ikke meget, men lidt   Tænker du, jeg bare kan vente de tre uger der er, indtil jeg har tid ved gynækolog? Eller skal jeg ringe og høre om de har er afbud? 
shit det forstyrrer mig! 

Anmeld Citér

19. december 2023

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

I oktober måned havde jeg først almindelig mens, derefter 8 dage uden Derefter begyndte jeg at bløde igen og blødte i 18 dage. Blødningen begyndte om formiddagen, hvor vi havde samleje aftenen før.

Det er første gang, det er sket.

Jeg var til læge og gynækolog efter.

Fik du svar på hvad det var? 

Anmeld Citér

19. december 2023

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Anonym skriver:

Fik du svar på hvad det var? 

Ja, jeg havde en polyp i bunden af livmoderen, som stod og lækkede blod. Da polyppen blev fjernet, stoppede blødningen to dage efter.

Anmeld Citér

19. december 2023

Anonym trådstarter

MortilF skriver:

Ja, jeg havde en polyp i bunden af livmoderen, som stod og lækkede blod. Da polyppen blev fjernet, stoppede blødningen to dage efter.

Okay - godt det ‘bare’ var det

Anmeld Citér

19. december 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det bliver ved idag - og i det små. Ikke meget, men lidt   Tænker du, jeg bare kan vente de tre uger der er, indtil jeg har tid ved gynækolog? Eller skal jeg ringe og høre om de har er afbud? 
shit det forstyrrer mig! 

Det skader da aldrig at ringe og høre om de har et afbud, hvis du er bekymret…

Men jeg er jo ikke læge, så jeg er nok ikke den rigtige til at svare på dette  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.