*.* skriver:
Nu bruger jeg ikke den slags. Men havde jeg haft det havde jeg ikke haft dem som venner der heller
i mine øjne er en eks fortid, ikke noget man skal tage med i fremtiden, heller ikke på sidelinjen. Kan ikke se relevansen ved den relation fortsættes. Men det er jo også bare min mening
nu blev der spurgt hvad folk tænkte, det er hvad jeg tænker.
Skal så åbenbart også forsvare at have den indstilling fordi du ikke er af samme mening..
bemærk jeg ikke har bedt dig forsvare det omvendt. Det er så fint folk gør det på hver sin måde, lige så vel som parforhold i det hele taget er meget forskellige og hvad min mand og jeg mener er det rigtige for os og mener er måden at køre et forhold på, kan være nogen andre tænker er helt galt og de ville gøre det helt anderledes. Det gør jo ikke den ene part har mere ret end den anden, blot at man er af forskellig overbevisning og gudskelov vi ikke alle er enige! Så havde det da været kedeligt
god aften.
Jeg går ud fra, reaktionen kommer, fordi du skriver generelt om ikke at kunne se, hvorfor “man” skal have kontakt med en eks - det er jo noget helt andet end blot at ytre, at det ikke er noget for dig og din mand.
Jeg er sikker på, at der ikke er nogen, der mener, at “man” generelt bør fortsætte relationen til en eks - det er jo helt individuelt - og derfor kan det undre, at andre kan have en generel holdning om, at eks’er ikke er noget, “man skal tage med i fremtiden”.
Ingen skal gøre noget, de ikke er trygge ved eller føler har værdi, men at nogle bevarer en god relation med en tidligere partner er det for mig svært at forstå, at man som helt udenforstående kan have en afvisende/negativ holdning til, blot fordi man ikke selv ønsker det.
Anmeld
Citér