Mikkline flyverdragt størrelsessvarende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2023

AnneKatrine

Profilbillede for AnneKatrine

Hurtigt spørgsmål: Kan man passe en Mikk line flyverdragt str. 98 hvis man bruger str. 104 i tøj (og snart er på vej op i en str. 110?)

Barnet behøver ikke at kunne vokse i den, da den kun skal bruges resten af denne sæson..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2023

Anonym

Det tror jeg ikke, desværre

Vi havde en mikk Line sidste år i str 92, vores datter var lige begyndt at bruge str 92 i tøj der 

Anmeld Citér

10. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Synes mikkline er meget størrelsessvarende, så det ville jeg ikke.. måske hvis barnet lige var mellem 98-104 men ikke op i en 110. Det er alligevel 12 cm forskel på tøjet.. 

Anmeld Citér

10. december 2023

AnneKatrine

Profilbillede for AnneKatrine

Jeg kan ikke finde en søgefunktion herinde. 

Nogle der ved om flyverdragter fra CeLaVi også er store i størrelsen ligesom deres regntøj, som konsekvent er en størrelse større end almindeligt tøj i samme størrelse?

Anmeld Citér

10. december 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
AnneKatrine skriver:

Nogle der ved om flyverdragter fra CeLaVi også er store i størrelsen ligesom deres regntøj, som konsekvent er en størrelse større end almindeligt tøj i samme størrelse?

Min datter bruger 92 nu og har en celavi flyverdragt i 86 og den passer hende først godt nu hun er i 92 men vil ikke passe op til 98. 

Anmeld Citér

10. december 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Min søn bruger 104 i tøj og har 104 i mikk-Line flyverdragt. Den er ved at være for lille….

Anmeld Citér

10. december 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Min søn er 1 meter og ligger derfor mellem 98 og 104 og har en celavi i 104. Den er til den store side og vil muligvis passe helt op i 110.  Han kan godt bruge den nu, men sejler lidt i den

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.