Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hurtigt spørgsmål: Kan man passe en Mikk line flyverdragt str. 98 hvis man bruger str. 104 i tøj (og snart er på vej op i en str. 110?)
Barnet behøver ikke at kunne vokse i den, da den kun skal bruges resten af denne sæson..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det tror jeg ikke, desværre
Vi havde en mikk Line sidste år i str 92, vores datter var lige begyndt at bruge str 92 i tøj der
Synes mikkline er meget størrelsessvarende, så det ville jeg ikke.. måske hvis barnet lige var mellem 98-104 men ikke op i en 110. Det er alligevel 12 cm forskel på tøjet..
Jeg kan ikke finde en søgefunktion herinde.
Nogle der ved om flyverdragter fra CeLaVi også er store i størrelsen ligesom deres regntøj, som konsekvent er en størrelse større end almindeligt tøj i samme størrelse?
AnneKatrine skriver: Jeg kan ikke finde en søgefunktion herinde. Nogle der ved om flyverdragter fra CeLaVi også er store i størrelsen ligesom deres regntøj, som konsekvent er en størrelse større end almindeligt tøj i samme størrelse?
Min datter bruger 92 nu og har en celavi flyverdragt i 86 og den passer hende først godt nu hun er i 92 men vil ikke passe op til 98.
Min søn bruger 104 i tøj og har 104 i mikk-Line flyverdragt. Den er ved at være for lille….
Jeg kan ikke finde en søgefunktion herinde. Nogle der ved om flyverdragter fra CeLaVi også er store i størrelsen ligesom deres regntøj, som konsekvent er en størrelse større end almindeligt tøj i samme størrelse?
Min søn er 1 meter og ligger derfor mellem 98 og 104 og har en celavi i 104. Den er til den store side og vil muligvis passe helt op i 110. Han kan godt bruge den nu, men sejler lidt i den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128